С белите държави взаимно си правим номера. Произведените от тях автомобили даже чисто нови не могат да минат ГТП у нас. Горивата на нашия пазар нямат никакъв шанс да преминат тестовете за минимално изискуемо качество при тях!
При връщане от Германия нарочно наливах бензин точно колкото да пресека територията на съответната страна. Така можех да тествам горивото във всяка държава. С гориво от Германия, Чехия, Унгария и Сърбия разходът беше 5,1 л/100км, у нас - 6,3 л/100км.Без коментар!
ДА СЕ ЗАТВОРЯТ всички пунктове за технически прегледи.МАсови убиици ги полzват за залепване на нагло престъпни дигитално холограмни оръжия на предни стъкла и в талони за технически прегледи.НАД 6 000 000 тежко трайно нелечимо увредени от холограмите подържаши масови убиици.ЗА последните 70 часа над 4 000 000 тежко увредени .. Следят през сателити всички автомобили и увреждат водачи и пътници.. ОБсебват водачи с цел катастрофи.Арести за виновните лица. ДА СЕ КОНФИСКУВАТ ХОЛОГРАМИТЕ ОТ ДНЕС>
До ХехеХвалим си кошниците стана работата.Те всички зареждат на едро от едно място бензиностанциите, нашия 2013 си със старите стандартои двигател не са ти актуални филтрите. Има фирми дето се изнасят чисто нови коли не им покриват новите изисквания. Сузуки Джмни вече спира да се продава в БГ.
До нормален- спрете да карате 100 годишни дараци, които сте ги купили задръстени. Ако зареждате на доказани бензиностанции проблеми няма да имате.Ама кат се краде нафта от тракторите..после рев и сополи
До това е ГАВРАНа джипа и малолитражката се различава количеството емисии, но не е в пъти.Виж данните на производителя. Най много емисии имат хората с най-много километри. Примерно аз имам 5-7000км годишно. Един колега прави по 50-60000, ясно е кой цапа повече.Най-много цапат камиони, бусове и т.н. Повечето са по на 1000години без никакъв ремонт движеща се пушеща ръждясала щайга на колела.
До Смешен Гвоздей --То гфърмежа на гърнето се наглася след прегледа. Даже има специални *** и мазила с барут за огън от аспуха. Скъпите джади са с дистанционно заглушаване даже. Няма нищо общо с ГТП. Контрол на пътя за гърнета и ментеливи халогени няма.
До Цветен и тежак металНищо им няма на автмобилите(дизел) моята я карам от 2013 никакви проблеми с филтри и каквото щеш. Просто избягвам неизвестните бензиностанции, както и лукойл. С другите не съм имал проблем.
Гаражите са по 70 хиляди евро в София, а вън ти режат катализатора за 60 секунди . Горивата са с ниско качество ,а реален контрол няма . Ти каквато и кола след 2020 да крашаш за 6 мееца всичко по филтрите се скапва. Електрички ако си вземем всички нощната тарифа ще скочи с 500% ако въобще нощем има ток ако се закачат 3 милиона коли наведнъж. Със слънчевите панели ще покрият земята , после ще накупят огромни батерии с десетки хиляди за складиране всичко това нанася повече вреда за природата.
Това е абсурдно , и на всеки нормален човек е ясно, че след като джипа има двигател с 3 ПЪТИ по-голям обем, то и вредните му газове измерени в ГРАМОВЕ на 1 км ще са 3 ПЪТИ повече спрямо тези на малолиражката . И няма как тези 2 коли да са в една и съща категория. Но уви в БГ тва се прави. Целта е да се накажат хората които не могат да си позволят да имат нови коли , а тези които наистина замърсяват пъти повече , защото карат коли с големи двигатели, те да са незасегнати
Тази наредба по която се извършват техническите прегледи на колите е ГАВРА и ОГРОМНА ИЗМАМА спрямо българските собственици на коли , защото според европейските еконорми Въглеродният Двуокис се измерва в ГРАМОВЕ на 1 километър , а не в проценти. Според сегашните мошеннически норми при ГТПреглед , ако една кола е с двигател 1000 куб см е да кажем в Категория 3 , то тя изпуска същото количества СО2 колкото и един голям джип с двигател 3000 куб см който също е в Категория 3. Това е абсурдно , и на
На 25 лета и 380к километра от еко3 се изкачи на еко 4 ! Ааааааааа как е. Ай де със здрава който потдържа и джигула да кара ще мине. Стига ревахте.
според "експерта" празнодунев дизела е най еко ,може да мине и без катализатор а колан газ трябва да и мерят бензина,няма такава подигравка с народа и после всеки като накупи дизеляк защото кой луд вече ще си купи бензин, екологията ще е номер 1
Нали ги видяхте по ТВ, Дунев с фланелка Ферари зареждайте качествено гориво демек рекламира Шел, но иначе горкия не е наясно, че се мери бензинка на 2000 оборота не на празния ход на автоматика 600-700 оборота!
--- този кола по улиците кара ли ? Мани че пуши и карат като луди ами и гърмят като гаубици и чак огън хвърлят по -цяла нощ гледам младежите как се кефят -- като гръмне три четири пъти и бабките във блока се изпускат ....
Трябва да се гледат други по-важни неща при прегледа, като се започне от спирачки, окачване, светлини, че с тези китайски фарове заслепяват. Защото се оказва,че тези неща може не просто да не са изправни, но и да са опасни, и автомобила да мине преглед, ако влиза в норми за изгорели газове. Кога ще се гледат важните неща???
До ГегатаТези с китайските халогени, на ГТП един чук във фара, да си коригират светлините, т. е. до отстраняване на проблема.
Забрани, изисквания, пари...А каква е алтернативата? Ваучер за покупка на нов автомобил, безлихвен лизинг, стимул за покупка на електромобил? Няма такава държава...
Техническите прегледи са частен бизнес на определени хора. Наемниците им нямат яки *** да връщат колите. Ето защо всичко минава, а да не говорим и за манипулиране на уредите. Това е проблема.
Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед