С качеството на нашите горива катализаторите ще са за смяна всяка година.В Европа хората не ремонтират окачване, пътищата са перфектни. А тук през 2 години тампони, носачи, амортесьори...
Най-бедния народ в ЕС няма как да има съвременен автопарк.Колата от години не е лукс а необходимост. То ясно че искат да спрат от движение старите коли но дайте алтернатива на народа как да се придвижва. Да върнем магаретата и каруците по пътищата ли. От години цените на храните и дрехите са колкото в ЕС а заплатите поне пет пъти по-малки.Ако вземат и колите на хората ще прелее чашата и някой ще го отнесе. не се търпи вече 35 години стигат че артисват.
--- само един вариант със димящата си кола и тои е -- да се намери начин да се мине ГТП без да се наливат пари във трошката и да си я кара със изрядно ГТП -- имайте вяра ,във момента всички гении се занимават със въпроса и смятат че проблема е решен ,а Гвоздейков има да си приказва колкото си иска глупости !
Има ли статистически данни колко от ПТП са в резултат на технически неизправно мпс?! И защо държавата разрешава да се продават некачествени горива? Или населението трябва да се тормози и скубе, а парите да влизат в нечии джобове?!
Не зная на какво е бил свикнал българинът, но този мисир, заедно с уж избраниците на българина, са там за да направят така, че на българина да му е лесно, а не да го обвиняват, че му е лесно. Доколкото виждам, те прявят точно обратното. Не е ли ясно, че не са българи?
Вместо да се затегне контрола и да се спират неизправните автомобили, се прави точно обратното. Наказват се тези, дето си вършат работата. Само като го видиш да изпуши, без да го проверяваш трябва да му свалиш номерата. На едно ауди цялата задница бе в сажди. И си кара нашия??!! Допреди 5 години един ГТП. На него никога нямаше опашка. Веднъж заварих врачанче. Имаше проблем с някоя от светлините. Казаха му да си я оправи и тогава да дойде. А на отсрешния пунк митинг. Сещайте се!!!!
Оооох, имам г.а.зове...ам ся, ко да прая? Въхххх...ми *** стискам ко, нама са излагам я. Еуропа каза че динозаврите стоплили, климата, после кравите, сега пък и човеците били виновни, щот много ядът и после...2 градуса скочила температурата.
Гаврят се с народа . Първо казват ще забраняваме дизела , сега гърчат бензиновите скоро ще кажат , че тия на ток трябва да си плащат за рециклиране на батерията -20 хиляди молим , че е мега токсична и само 1000 грама от нея могат да отровят един язовир за 100 години.
А нещо за китайските халогени дето всеки втори селянин си е инсталирал на фаровете да му прави "като ден" и те заслепява и не виждаш нищо определено време нещо да предприемат, напрово ти изгаря ретината това нещо.
Сед като държавата извърша внос и регистрация на несъответстважи стоки(автомобили) тя трябва да се погрижи за замяната ним с други или да извърши ремонт на вече регистрираните и тогава да ги следи за вредни емисии
Всички собственици на спрени автомобили могат да съдят държавата,защото тя допуска внос и РЕГИСТРАЦИЯ на несъотетстващи автомобили, а налага санкции на собствениците.С една дума държавата умишлено вкарва собствениците на а втомобили в хипотеза на вина. след като държавата им е извършила регистрация на несъответстващ автомобил собственика по нищо не е могъл да разбере, за проблема и е невинен
"В Германия не можете да минете ГТП, ако не работят подгряващите елементи на задните стъкла" -апотеоз на невежество. Имам много какво да напиша по въпроса, но коментарите са ограничени. Основно, с това германецът подхранва автомобилната си промишленост. А ние правим същото за немската държава, но от бедния български джоб. Кога ще подхраним българското, е въпросът?
най законно е всеки да си купува квоти за вредни емиссии - колкото изпускаш толкова плащаш, без разлика далие джип, таратайка, тир самолет или бпечка на въглища или скара за кебапчета - изпускаш, плащаш.За всяко превозно средство може да се изчисли колко вредни емисии изпуска за година, като се вземе измерването и низминатите километри от автомобила - формулата е проста и тогава няма да има сърдити
Първо оправете бензините и стига сте лобирали за автоджамбазите. И аз искам да карам нов автомобил но.... пречи ми заплатата и пенсията, по отделно.
Собственици на автомобили , които лесно са минавали технически преглед - не познавам лесно преминали ГТП , отново се вменява вина на хората , които се грижат за автомобилите си , 1 час преглед - 100 лева .
От утре тия и на човеците ще сложат катализатор с данък и глоби! Ама докато си стоим на д-то....ше си влачим хомота.
Премахвали катализаторите, за да не се запушват.А някой да пита защо се запушват и каква помия, вместо гориво, наливаме?Всеки, който е излизал и зареждал с колата си навън, месно установява, че тя върви много по-добре и с по-нисък разход.Интересно защо, а?!После философствайте на какво бил свикнал българина и на какво не. Свикнал е и не му прави впечатление да го лъжат и дерат на всеки ъгъл - ей това е най-големият проблем...
Да защо само на бензин искат този параметър СО ,а за дизелите не ,след като дизела в пъти повече замърсява.И другото което е след като имаш регистрирана газова уредба и я пише в талона ти,защо се мери на бензин при положение,че ти караш основно на газ?Значи не е много справедливо да не говорим че и горивата ни са мръсни и не отговарят на изискванията!Тогава за какви измервания ще говорим въобще!
Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед