11

Анонимен

преди 3 месеца

Ще направят удобно на едни, ще прецакат други. ППДБ+ работи...Спасете София от СС

10

Анонимен

преди 3 месеца

ЧУДЕСНА ИДЕЯ

9

Право в целта

преди 3 месеца

Пътят до Златните мостове е трагикомичен, като картофена нива, и повече там с колата си не се качвам.

8

Жител

преди 3 месеца

Защо ще скъсявате 63? Живея в Овча купел 2. Сега е удобно и има връзка с метрото на Красно село. Как да стигна до някъде си, за да се кача? Или да слизам в Бояна от 63, за да чакам препълнен и тръгнал от центъра рейс? Защо новото удобство за някои трябва да е свързано с лишаване за други хора? Едно време имаше 61, тръгваше от автогарата на Овча купел? Поредната идея на "майсторите" на Патриарха ли е това? Просто не пипайте нищо повече! Само поразии една след друга правите!

7

СЕЛЯН БАТ

преди 3 месеца

И какво ни интересува това нас, нормалните провиниалистически бекове, ядещи крави, смърдящи на обор и ракия?

6

Анонимен

преди 3 месеца

Този Илиян Павлов не го ли разследва икономическа полиция за незаконните велоалеи, как така разкрива автобусни линии сега?

5

Анонимен

преди 3 месеца

Не скъсявайте 63 . Така или иначе не смогва да качи всички желаещи и е като дядова ръкавица

4

Анонимен

преди 3 месеца

поредната простотия на Маслото.И тия велосипедисти като се засилят по алеята за Княжево където е пълно със старци и малки деца- въпрос на време е да стане беля, както преди време бях свидетел с един дядо. Впрочем новия сайт на градската мобилност е пълен бо**ук. Пак някой е взел пари и си е уставил ръцете.ОСТАВКА!!!!!!НОВИ ИЗБОРИ!!!!НЕМОЖАЧИ!!!

3

Върнете лифта

преди 3 месеца

Мошеници! Рейс за планина!

2

КАЛАКУТА

преди 3 месеца

Вместо "бързи замърсители" автобуси,по удачно е Лифт от спирка Лагера или ако щете от НДК

1

Лили Барута

преди 3 месеца

Нож с две остриета: Първо Витоша винаги е страдала от "туристи",второ, качването на велосипеди е абсолютно неприемливо и трето,сирката е неудачно избрана....