25

Old School

преди 2 месеца

Всички които не са пътували през 90-те и ранните 2000 реват яко, аз имам месеци сумарно прекарани по летищата, дори на Дегол съм бил 2 дена със спален чувал.

24

Анонимен

преди 2 месеца

Като купувате за 9.99 билети, ще чакате.

23

Иванов

преди 2 месеца

Никога повече няма да ползвам услугите на тази компания. Съветвам тези които все още не да се прекарали с тях, НЕ ползвайте услугите им. Заради отменения им полет на 28.06.24 г. от Наполи до София, ни върнаха в първи клас. С болно дете, отсъстваме от работа, нямаш алтернатива за връщане, следващ полет след 6 дни....За прибиване са

22

Алекс

преди 2 месеца

И къде е драмата? Пътниците са настанени в хотел.Летището е държавна граница и не може да излезеш на въздух,когато си пожелаеш.Това се контролира от Гранична Полиция.Не зависи от която и да е авиокомпания.

21

КАЛАКУТА

преди 3 месеца

Летище София е нищо. Как съм патила в Германия в новото им летище,най грозното и неуредено на Света, на което пилоти са отказвали приземяване - нещо нечувано по Света където съм изпускала и самолет...Ужас !!!

20

Анонимен

преди 3 месеца

Изпуснах полет. Не работеха таблата. Пишеше, че полетът закъснява, след което излезе "boarding" без gate и докато стигнем до правилния гейт самолетът беше излетял /за около 5-10 минути/, преди обявеното време за очаквано закъснение. Служителите ни обясниха, че е бил пълен и не са ни чакали, а са продали билетите на други. Заедно с нас не излетяха и други двама турски граждани, с които се случи същото от същия полет.Внимавайте с летището и оператора Swissport.

19

Анонимен

преди 3 месеца

EU261 директива пуска се 72 часа след първоначалния час на излитане отнема 1 минута

18

Дедо

преди 3 месеца

Ами искайте си обезщетение по надлежния ред, какво само ревете по форумите. Най-ме кефи като кажат "дори не ни дадоха вода". Ако не те настанят в хотел - плащаш си и после си търсиш обезщетението. Ама то не може да пътуваш с 20 евро в джоба...

17

Анонимен

преди 3 месеца

Полага се компенсация от 400 евро за полети над 1500 км , до 1500 мисля че беше 250 има си европейски регламент Моят полет от Бирмингам до Бургас беше отменен, настаниха ни в хотел и отпътувахме на сутринта Дадоха ни и по 10 паунда ваучер за магазините на летището и ни обясниха къде да попълним формуляр за компенсация 350 паунда в случая Пътувах с TUI

16

Анонимен

преди 3 месеца

То ако си мислите, че и с Луфтханза не се случват подобни неща явно не сте запознати как работят полетите изобщо. А ако е имало повреда, то може да са благодарни че не са ги качили щото можеше да им е за последно.

15

До mery

преди 3 месеца

Това добре! А за пропуснати нощувки заплащат ли разходите по хотелите? На каква печалба ще си? Една промяна на полет за друг ден, носи големи загуби от всякакво естество!

14

несебър

преди 3 месеца

Другари а помните ли онези които идваха отгоре и затова Мъск ни пращаше да живеем на Марс. .... И как се казваше ....турболенция ... но истината не ви се казва нали живеем в светла демокрация.

13

mery

преди 3 месеца

Ами пътниците да си подадат заявленията за обещетения при закъснения на полета и даже ще са на печалба. Изплащат обещетения за закъсненията даже за вътрешните полети София - Варна, но само ако има основание, някъде четох че им предложили хотел и храна.

12

42

преди 3 месеца

До снобарите дето се оплакват от нискотарифните. Имам пари и за ненискотарифни, но не виждам смисъл. Десетки пъти съм ползвал Уиз без нито един проблем, никога. Райън са по-големи ***, но и те се ядват при полети на цена от 17 евро! А най-много проблеми съм имал с България еър. Точно те са измамници и мошеници.

11

Ryanair

преди 3 месеца

Има неща , които не се превеждат от английски

10

До Райън и Уиз

преди 3 месеца

Мдааа, по 20 евро билети нямааа, ама за 30 евро си взех двупосочен преди месец за Бари. Като изскочат пак ще взема...

9

Анонимен

преди 3 месеца

Нискобюджетните си имат кусури, особено Райън, но могат да се преглътнат предвид цената. Докато Луфтханза нямат изинение. Безобразни ценова политика, нула сървис - държат те гладен и жаден, редовни закъснения и отменени полети. През ковида бяха дотирани, не им попречи да уволнят повече от половината персонал ей така, и сега никой не постъпва на работа при тях. Още мигат и дават заето, и не могат да се съвземат.

8

Анонимен

преди 3 месеца

До Райън и Уиз - Въднъж ще е добре, като за начало, ама немааааа,,,....

7

Райън и Уиз

преди 3 месеца

Райън и Уиз са измамници, не знам колко пъти трябва да ви измамят, за да разберете, че сиренцето е безплатно само в капана за мишки и полети по 20 евро НЯМА

6

Христо Христов

преди 3 месеца

Луфтханза са същите като уизеър и Райънеър - тесни изсуркани самолети и никакъв сървис. Българите поне в сървиса са по-добре, а и имат няколко нови по-широки самолета.