Кога най-сетне ще оправите трагичният миризлив,неспазващ разписания с агресивни шофьори и кондуктори ,мръсен ,нередовен и покъртителен ''градски''транспорт ?! За "европейската " държава ,която УЖ се водим,че сме ,това допустимо ли е?? Кога най-сетне ще има истински мерки, стегнати чисти автобуси с работещи климатици , които можеш да следиш в реално време в Google maps или Moovit примерно?? Кога?? Какво още чакате??? Човек след 20 ч не може да си хване рейс да се прибере,ако е решил да излезе!!
Аз не плащам, ако няма климатик и свободно място. Ако трябва до съд ще стигна и пак ще ги осъдя.
хем пътуват без пари,хем с големи претенции до небесата е това е българската наглост,безподобна
До Анонимен Като отвори прозореца нали ще влезна пак 40 градуса. Климатика бачка само ако е заключен прозореца.
До Анонимен Като им мирище на умрело секи си купува лепило или прафюме и диша. Шафиора ли ще им купи сичко.
Веднъж пътувах в тва 93;))) И там един пътник си говореше с шофьора и по едно време, зе да му разправа старата история на автобусните превози и пътника му вика: Ама, ти не помниш ли, старото депо на автобусите, нещо такова и оня му вика: - Не, защото не съм оттука;))), т.е. шофьора е преселяк, незнайно, откъде, "галеник на съдбата", както наричам такива преселяци;)))
До Анонимен Климатик и прозореца не ти мърда някоя още по-сериозна болес даже и инсул, защото като слезнеш е реска промена на темпер.
Тъкмо ще се аклиматизират. Най-опасно е да живееш на климатик. После излизаш в жегата или студа с 25 градуса разлика и се капичваш скоропостижно.
Пловдив иска Панагюрското златно съкровище да стои в техния музей, питам, защо да не е в музей в Панагюрище? ако няма в Панагюрище условия, защо не се създадат?... в Панагюрище нямат ли нужда от туризъм?
между другото в другите български градове изобщо няма климатици в градския транспорт, защо само за пловдив се говори, пише и строи?..
проблема идва главно от ниската цена на билета - няма как с тази цена да се купят нови автобуси , да се раздават нормални заплати и накрая да остане и печалба. Цената се определя от общината на непазарен/субсидиран принцип. Ако хората искат подобрение , реално ще трябва да се бръкнат за минимум двойна цена на билета - тоест ако имат избор , ще предпочетат строшени автобуси и жега/студ , но да пътуват без пари.
Като няма климатик, трябва абвтобуса да има прозорци навсякъде и поне две капандури. Има ли силна вентилация не е толкова страшно.
Има автобуси, които освен климатици нямат и прозорци. Нямат и работеща вентилация. Кой *** е пуснал автобуси по градския транспорт без прозорци!!
Че до 2009 г. като не е имало климатик та какво. Не саю спрели рейсовете нали. Малко повече от Индия не е проблем и ще пият бира като слезнат.
"обществен транспорт" в Пловдив е почти на 100% частен. Под всякаква критика е, и то не от вчера. От поне 10-15 години. Не зная кога точно е станала тази трансформация на транспорта, но знам, че ако продължава така, ще стане най-жалкия обществен транспорт сред областните градове. Нищо се прави с мисъл в тоя град, или по-точно само с мисълта за печалба. като започнеш от градския транспорт и стигнеш до обектите на културно/историческо наследство и стигнеш до велоалеи и паркове.
Голяма работа 48 градуса. Вижте кво става в анти-народното събрание, там е в пъти погорещо, псевдо-политиците не могат да си разделят кокола, на кой каква част дойде.
48,2 градуса в градския транспорт в Пловдив