72

Анонимен

преди 1 седмица

Първо това не са електрички, а са живи мотокари, та който желае да кара мотокар да си го кара. А като дойде време за смяна на батерия ще разбере колко е на далавера от евтиния ток.

71

Трифон

преди 1 седмица

Аз ще си купя 3 коли, електричка за града, семейна да ходя на море, пикап за лозето и третата ще е бус за лозето.

70

Анонимен

преди 1 седмица

И ей сега, като ми кажат, че не мога да позлвам битовия ток и почнат да ми искат по 1 лев за квч и ще стане забавно!

69

Анонимен

преди 1 седмица

До Банкеръ 58 - Някй хора се заблуждават, друго не.

68

Анонимен

преди 1 седмица

В Калифорния тестват ново нещо - Такса 30 цента на вскяка миля или грубо 33-4 стотинки на километър. За 100 км, ще платиш 33-4 лева отгоре. София-Бургас, отиване и връщаие - 260 лева. ОПППААЛААААА!

67

Анонимен

преди 1 седмица

"Друго интересно наблюдение е нарастващото очакване на хората за повишена автономност на електрическите автомобили. През 2022 г. средният потребител очакваше пробег от 435 километра, а сега е до 469 километра без презареждане." - Да, защото средният потребитл, взе да се превръща в "Средният човек", а не в маса ИТ спеиалисти от Калифорния и Бизнес парка.

66

Скромно мнение

преди 1 седмица

Най голям недостатък е самата идея и насилствено налагане на електрически коли.Истината изплува. Който се минал , минал. От тази туфа заек няма да излезе.Малки двуместни електрички за града ДА и до там.

65

АНОНИМЕН

преди 1 седмица

Вече ще правят и електрически ЖЕНИ -с литиеви бактерии

64

Анонимен

преди 1 седмица

Ееее гати, таман жълтурковците се понаучиха да правят ел коли и кАпейките да ги възхваляват и то па никой да не иска да ги купува вече. Язък! То и аз съм разочарован де, мислех, че по-късно ше разберат, че електрокарчетата стават само за втора градска кола и аз да мина на V8, ама нищо де и шестака става след ремап

63

Сакън

преди 1 седмица

Аааааа не, няма да се разберем, да не съм чул лоша дума за тостерите, тва са супер, мега,гига, ултра, хипер уникални автомобили топа на топа

62

дааааааааааааааааааа

преди 1 седмица

Най добре е каруца с кон или вол или крава Дядо така е ходил чак до София и е бил 300 пъти по здрав

61

анодримен

преди 1 седмица

само електрическа самобръсначка Друго не

60

Не се гаси туй що

преди 1 седмица

не гасне. Пламне ли литиева батерия, респективно електромобилче, няма гасене докато не изгори само до нула.Наскоро във Варна изгоря пететажен магазин защото умният му собственик напълнил склада под магазина с винтоверти, дрелки и всякаква техника с литиеви батерии.Пет етажа магазин и само пепел.

59

Анонимен

преди 1 седмица

Да си купиш електричка без да има къде да я зареждаш, е като да си купиш апартамент в манастриски ливади без тротоари, пътища, училища и детски градини.

58

Фък дъ ЕУ

преди 1 седмица

До Анонимен Може ако имаш къща за 200к еврака и зарядно в гаража :)

57

Банкеръ

преди 1 седмица

Някои хора се заблуждават,че зареждайки на нощна тарифа в къщи им излиза 3 лева да си заредят Дачийката за 200 км градско в най добрия случай.Ако обаче заредят 30 киловата на бърза зарядна станция ще им излезе точно 27 лева за същия пробег.Ако си карат на газ ще им излезе 17 лева.Сметката за по мощен автомобил е още по неприятна.

56

Анонимен

преди 1 седмица

Много се говореше как батериите ще имат втори живот, но не прочетох някой европейски производител да прави нещо по въпроса, ами взеха да ги вграждат в шасито.

55

Анонимен

преди 1 седмица

Много фабрики гледам че са сложили по няколко зарядни за служителите. Проблемът е че за обикновените хора трябват много зарядни на 10 квч за да зареждаш през нощта през блока на ниска цена, обаче този модел не е финансово обоснован заради високите инвестиции и ниска възвръщаемост и ще се развива с наши пари от данъци и такси.

54

vs

преди 1 седмица

Батериите бяха ясни! Беше модерно да имаш! Това, че не стават за нищо няма значение! Като висшата мода.

53

Анонимен

преди 1 седмица

Не си купувайте Тесла от Варна, ще сте ми благодарни цял живот!