Оригиналният Тетрис беше за DOS. В имената на създателите имаше и жена с руско име, но не помня името. Нивата бяха от 1 до 9 с брояч на резултата в integer със знак, т е. до 32767. Не се забиваше при достигането на максимума, а продължаваше да брои като отрицателни числа, после пак от нулата и т.н. Един колега направи няколко подобрения, за да не превъртаме брояча. Най-важното беше, че вдигна нивата до 15.
7 глупенндер тролски, научната база която е ползвал не е за собствени бизнеси и хобита. И въпреки това играта е съветска , а не японска. Пише го даже в статията, играта е реализирана в съветският съюз. Кога ще проумееш че с тъпашки опорки не става? Кога ще проумееш че дори могат да те осъдят за лъжата която си изтипосал?
Имаше много хубав филм за Тетриса. Тук обаче в статията всичко ви е претупано. Този Пажитнов, дето я измисли играта защо не написахте, че дълго време се бори за пари, за да я реализира играта, ама тежката съветска бюрокрация така и остава глуха за молбите му. Накрая от няма накъде се свързва с японците и те като виждат потенциала веднага пристигат в СССР. И купуват лиценза, патента, всичко. Затова сега играта е японска, на Нинтендо, точно както на нас ни откраднаха, щото сме много умни Нивалина
До До 2 и 3. Даже и да злобеят не могат. Дрънкат едни и същи по смисъл глупости. Некадърна работа.
Едни от най-популярните програми и приложения са създадени от руснаци - ВКонтакте, Телеграм, Каспрски. Вие си злобейте.
Гнусните Кремълисти искаха да унищожат една от най-великите игри в света. Тормозиха човека само защото е създал добра игра която е желана от целия свят. Бабклук Кремъл.
"Тетрис" празнува рожден ден - става на 40 години