30

Анонимен

преди 3 седмици

И у нас някъде зареждат, но не дава мощност като настъпиш *** и юирише на загоряла скара

29

Анонимен

преди 3 седмици

Скоро и олио от скакалци

28

Анонимен

преди 3 седмици

Нафтата не стига,понеже танковете не се движат с вода а се водят няколко войни.Днес у нас,утре и в Америка.Така неусетно демонизацията,ще сложи крайна джовизацията и ще погребе и демокрацията.А слънцето ще продължава да изгрява от Исток,както е било векове наред.Да живее демокрацията под крилото на байданизацията и сатанизацията,за да се осъществи напълно денацификацията.Вечна им памет на"геройте"паднали заради фалшификацията.САЩ вечни приятели нямат.Имат само вечни интереси.

27

Анонимен

преди 3 седмици

Нито съм чул,нито видял,гернанец да си пържи картофите с нафта а да си кара колата с олио.По германските паркинги няма нито едно петънце.По българските пък,няма паркомясто без петно,понеже онези са прости пък ние сме гений.Така сграбът е за сметка на умните,дето се мислят за такива.А на простите немците,суривините които извличат от мотоскраба им е почти без пари.Ум царува,ум робува,ум патки пасе,защото сме им опитно поле.Кога ще поумнеем,че да забогатеем.

26

хаххаха

преди 3 седмици

тук някои са карали и на картофени обелки

25

G. I. Joe

преди 3 седмици

Олиото по едно време беше 2 лв и си мислих дали да не го пробвам в резервоара.

24

пияница мистик

преди 3 седмици

Имам един познат. Има два много вървежни ресторанта в центъра на София. В битов стил са му. Обикновено само чужденци ходят там, първо, че е бая скъпо и второ защото е успял да се уреди, не знам по какъв начин да е най-отгоре в брошурата за посещения на туристи при обиколка на София. Секция ресторанти. Та той има джип Лексус и си го кара със старото олио от фритюрниците на ресторантите. Неговите слуги само му го прецеждат през марля. И като се возиш вътре мирише на пържени картофи....ахахахаха :)

23

Много изостанали.

преди 3 седмици

В България винаги сме карали на дизел от олио. Проблемът е че вече по трудно се намира защото разни фирми се научиха да го изкупуват и да го преработват. Преди 20 години купувахме старо олио от ресторантите по 30 стотинки литъра. Минава се през филтър и се прави разделяне и утаяване чрез реакция с метанол. Получава се биодизел, доста добро качество. Излизаше 50% по евтино спрямо дизела на бензиностанция. Да се кара директно на олио не е добра идея. Прецаква се помпи и дюзи и филтри.

22

Анонимен

преди 3 седмици

Бъдете био, купувайте био, от време на време пускат промоции на дюзи. За количества дават и отстъпки. На Европейското население взе да му става био и мозъка с действията последните години. Всякакви откачени ти се натрапват като нормални. Поканиха всякакви тарамбуки от къде ли не. Държат се и говорят безумно относно войната в укр-истерично се говори как ще подкрепят укр до победа дори да разорят собствените си страни. Победа няма да има скоро и укр няма да я има. Жалко за загиващите хора.

21

Анонимен

преди 3 седмици

САМО ДВИГАТЕЛИ ПРОИЗВЕДЕНИ ДО 2000 Г. СТАВАТ!!!

20

SHEFA

преди 3 седмици

Е ЕЕЕ АЗ ОТ 1999 Г В МИЛАНО СИ КАРАХ НА БИО ГОРИВО:):):)-ДОБЪР ДЕН-И СТАРИТЕ ДВИГАТЕЛИ ДЕТО СЕГА КАЗВАТЕ ЧЕ ЗАМЪРАЯВАТ ОКОЛНАТА СРЕДА ИЗДЪРЖАХА С 60%ПОВЕЧЕ-НАЛИ БИЛИ СТАРИ БЕ?

19

Анонимен

преди 3 седмици

Тук това беше масово в началото на прехода, немците ни достигнаха а и зад колата се носи приятната миризма на пържени картофки!

18

Анонимен

преди 3 седмици

Това изобилие от клоуни значи ли, че сме във цирка?

17

Варналията

преди 3 седмици

Миналият октомври работих във фирма която произвежда био-дизел (в Австрия)... издържах само една седмица на ужасната смрад и воня. Казах на началника,че това не е моята работа. След работният ден дрехите ги изхвърлях,а след петте дена и обувките. 15-20 дена ми костваха да измия ужасната смрад по кожата си... та това Био-дизел се прави от всички възможни остатъци от вмирисана храна. Никога не бих заредил био-дизел.А ако си купя друга кола ще е бензинова.

16

Биоробот от ППДБ

преди 3 седмици

В ППДБЛГБТ сме само биороботи. Зареждат ни с гориво от пи-коч и фе-калии на западни партньори. Ицето Иванов само на ден пие по 7-8 литра гориво. Все е нареден пред посолството и чака да му лиснат легена с из-пражнен-ия да се зареди. След което зареден, с румени бузи и гладък косъм отива да НС за да изплюе в лицето на българския народ поредната анти-българска пропаганда.

15

Скоро и от пикня

преди 3 седмици

Сега без руски газ, без руски нефт, скоро ще започнат да зареждат и с гориво от пи-коч. Халал да им е!

14

Анонимен

преди 3 седмици

Рашките прецаха ЕС, без гориво, е това е в помощ на зелените политики - прецакани двигатели, без коли.:))

13

Анонимен

преди 3 седмици

Смях, ще се носи стр-аш-на см-рад, уб-ий-ств-ени на-гари и че-рни-лка ще капе от колите.:)) рибка и картофки и др аромати, все красота, а ако има и свинска мас или лой от преживни, супер аромат:)) Е дизелите с такива нагари и добавките няма да ги спасят.:))

12

Анонимен

преди 3 седмици

До Анонимен 12, проблема не е в двигателите, а в съединенията, разяждат се и протичат, иначе отдавна в Бразилия се ползва растително гориво, повечето автомобили там са пригодени фабрично

11

Анонимен

преди 3 седмици

Както се казва,нищо ново,а забравеното старо.Така вместо да мирише на сажди,ще мирише на пържени картофки.Обаче новите двигатели не са пригодени за "олиото" и ще дават"фира".Но като няма риба и ракът е риба,щом живее във водата.Помня и една българска "рационализация"по времето на Соца.Правеха се опити към бензина да се добавя и вода.Що народ тогава си прецакаха двигателите на москвичите и ладите.