14

Анонимен

преди 1 месец

Закрийте го това за нищо неставащо предприятие,което само смуче пари от държавата!Неотдавна пътувах от София за Шумен и специално вземах билет 1-ва класа за да ми е по комфортно пътуването...Седалките бяха толкова мрьсни и разнебитени,че целия път бях в коридора!Бяха наследство от бай тошко и никой не се е погрижил да ги замени!А на гара Роман покрива направо висеше и се люлееше!Навсякъде занемарени гари!А на гара София между коловозите е като във филм на ужасите-безлюдно,остаряло,вехто и некомф

13

Анонимен

преди 1 месец

НЕ, РАЗБИРА СЕ....ХАХАХА

12

Анонимен

преди 1 месец

По печелившите направления пътува влак с 2 вагона и 1 първа класа- празен. Колко може да е печеливш такъв влак? Лятото, ако се раздвижат малко нещата, това е. През другото време по 2-3 пътници в купе. Някога композициите бяха с по 5-6 вагона пълни. Държавата да спре да налива пари и да се предприеме промяна в посока конкуренция и рентабилност. Абсолютен застой.

11

Анонимен

преди 1 месец

Колкото и да ме триете, пак ще напиша- БДЖ в този вид не може да продължава да съществува. Нито хигиена, нито добри условия, нито управленски състав като хората. Или приватизиране, или да идва друга фирма. Трябва да се смени цялото ръководство. Наели адвокати да отричат истината, ама с отричане на истината проблемите няма да се решат. Агитката на БДЖ, колкото и минуси да цъка, фактите са си факти. Хората се отдръпнаха от влаковете. Само работници пътуват, ако нямат друг превоз.

10

Анонимен

преди 1 месец

Окуражително не властимащите не искат това

9

Анонимен

преди 1 месец

Боже, боже... наследиха цялата инфраструктура и целия влаков състав от цоциализма без пари... и пак са на загуба. Хахах. Закривай БДЖ! Това е все едно някой да ти подари кола, гараж и пътища, а ти да не можеш да си плащаш бензина. Ами очевидно не си за кола - продавай я и се качвай на тротинетка...

8

Анонимен

преди 1 месец

Твърдо ние

7

Вместо да

преди 1 месец

подарите железниците на някой олигархо-мафиот от България, дайте ги на Китай. Аз мисля, че ще видим качествена разлика в ЖП транспорта.

6

35 години

преди 1 месец

все това пишете... Не ви ли писна??????

5

Анонимен

преди 1 месец

Пътувайте само с автобуси бре. За какво ви е да дишате бразилска пот и урина за 4 лева по-евтин билет от този на нормална автобусна фирма?

4

всеки ден гази хора

преди 1 месец

крадат нафта . или са бдж и фалират или са нкжи и печелят . хахахаха скоростни влакове , милион гари , за всеки спирка . има кораб , самолет, лека кола , автобус . да ама не . влак та влак . хахахаха по добре влак на колела . както атракционните , но по големи . тир с 10 ремаркета и на пътя . ще вози , а и народа няма да е на релси .

3

Анонимен

преди 1 месец

Никакви превозвачи няма да дойдат от никъде. Мутрополитиците няма да го позволят. Ако дойде някой немец да вземе железниците може да направи реална конкуренция на автпревозвачите, които са все "наши хора, от партията". Ще се ликвидира БДЖ и толкоз. До 2030г. очаквам да останат само София-Варна и София-Бургас през Пловдив. Другото ще се реже на скрап. Мутрата само това може да измисли.

2

Анонимен

преди 1 месец

Шиши и Буки че го реформират БДЖ, както Булгартабак и КТБ

1

Денка - панелка

преди 1 месец

Сега предлагам да напишете AVE, Oigo и да видите влаковете в Испания които развиват над 300км/ч.о сега погледнете снимката