един от проблемите който идва е от по старите шофьори който постоянно изпреварват учебните коли които се движат бавно всеки гледа да ни мине с *** зора и да ни изкарат ангелите през *** и после ние как ще трябва да шофираме? другия прблем които идва е от школите твърде малко часове по практира за тия пари друго което е гадното е че не ни обучават както трябва с паркиране карането и точно да ни покажат нещата който са важни за нас шофьорите. трябва да има поне 40 50 часа курмуване или повече
До гг, не си прав. Промилите са на хиляда. Когато са ме проверявали - в протокола показанията винаги са изписвани до третия знак.
На времето имаше чуденки по стъклата на новобранците. Ако млад шофьор нямаше чуденка- имаше глоба. И талоните ги дупчеха за нарушения. Като някой КАТ-аджия сложи 1 дупка- следващия задължително слага още 1. Така моя талон беше заприличал на стрелян със сачми за зайци. Но засега съм минал 1 млн. км. и нямам нито ударен човек, нито дори 1 калник или нещо счупено от удар. Бъдете здрави, имало да се учи и от комунизЪма.
- Това е нещо нечувано. Това заявление грубо изви ръцете на демокрацията. Българските закони трябвало да се спазват и от органите на реда.
Помнете, че когато шофирате покрай учебен автомобил, вие също го обучавате. Така че ако очаквате поведението на младите шофьори да е адекватно, шофирайте отговорно и вие самите.
Най страното е за последните 10г от 500лв,курса стана 1500 без да се е променила нормативната база -40 часа теорияи 30 часа кормуване ,де и заплатите да растяха така...проста логика ,,защо едни пълнят гуши,други ...ковчези!!
Докато има горди вождове на мпс-та на пътя, въобразяващи си, че максималната скорост е препоръчителна, клането ще продължава.
Нови правила за младите шофьори