е как да не са пипани цените бе мошеници - миналата година увеличихте цените с 15 % за пътуване през деня в петък събота и неделя и го нарекохте "календарни цени" - т.е. когато пътуват най-много хора да ги обирате и добавихте за дневните влакове - плащане на задължителни запазено място -т.е. едно увеличение с 15 % за дните с най-много пътуващи и още едно за място
До Светозар 24 В БДЖ комунизмът не си е отивал никога. Затова трябва да се приватизира, че да добие нормален облик и да се създаде нормална среда за пътуване. Ама другарите цъкат минуси, като прочетат думата "приватизация". Пътуват хората с колите си или с друг превоз, но не винаги има нужния друг превоз в нужния часови диапазон. На влак в краен случай, когато няма друга алтернатива.
Най-напред да накарат всички да си плащат. След това да следят за реда и сигурността на пътуващите. После да вдигнат цената на билетите.
На БДЖ не съм се качвал от преди 30 год. ,и никога няма да се кача , защото във влаковете и вагоните които са тук ,на запад и животни няма да возят
прав беше оня дето пишеше за дървениците по влаковете - ядат и не се помайват - незнам защо искате да го прикриете - като те налазят и забият зъби направо подскачаш - да не се налага да попадате на подобни купета - истински кръволаци - веднъж оставих едно кюфте преди тръгване на влака и след 2 часа вече го нямаше
Като ви е скъпо с БДЖ,пътувайте с автомобила си. Ама, май не ви стиска. Другари, комунизма свърши. Без пари нема вече.
Не е релевантно за 10 локомотива и нова система за плащане да увеличиш цените!Приходите от новите опции за плащания трябва да са ви ползите;)Увеличение има минимален резон да се прави при пътуването в композиции с новите локомотиви и то само в случай, че има реална добавена стойност за пътниците (повишен комфорт; намалено време на пътуване; редовност на линията и др) ;)
BDJ трябва да е безплатно за тези условия които предлага. Часове лашкане , не е като другото.
Което работи, не се ремонтира. Настоящите цени работят, значи не трябва да се пипат. БДЖ не е частна фирма, да търси да е на печалба.
БДЖ ако може да увеличи и скоростта на валовете, поне малко! Не за друго миналия септември пътувах с влак Свиленград-София! 7 часа и половина! Ше речеш, че разстоянието е 1000-1500 км а то 280 км!
БДЖ: Ще има повишаване на цените, от 2018 г. не са пипани