ЦЯЛАТА ВИ ДЪРЖАВА Е С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ УМРЯЛО КУЧЕ СЛЕДВА ЛИ ДА БЪДЕ СПРЯНА ДА СЪЩЕСТВУВА
В София има асансьори от преди ВСВ, изглеждат страхотно, работят страхотно и возията е много по-мека и приятна от повечето евтинджос ***, които монтират напоследък.Проблема е не в годините, а как е поддържан и какви са съставните части. Ако нов асансьор вози зле (масовия асансьор в новите сгради, метрото и т.н.), защо въобще се вземат такива ***?
Ех, намислиха как да издоят още едни пари от бабите от панелките! Този път за по-нови асансьори, дето уж ще бъдат по европейски изисквания. Ама за тях ще трябват само няколко хиляди лева на апартамент.
мн рпсот народ има у БГ ! А *** МНОГО ! И МЪРЗЕЛИВИ има много ! разбира се че поне полвината от асансиорите у нас са СТАРИ И НЕИЗПРАВНИ и трявба да незабавно да се спрат ....но кой да мисли ! а и голяма част от държавните институции е си вършат работата ! на всичкото закриха и Държавният завод за асансиори в София .... проблемът е мн сериозен но на голяма част от българският "народ " не му дреме ....
До Тимо - Пазят си повишените от Асен Василев доходи, искат да си ги харчат по чужбините. От февруари вдигат цената на картите за пътуване за пенсионери и ученици, щото държавата вече не спонсорирала не знам си колко процента, както досега, а по-малко. Изобщо, цените нагоре, Асен седнал да ми приказва колко вдигнал доходите. И си вЕрва на всичкото отгоре, ама хората - не.
Центърът на Пловдив, Кап Райчо, старата гвардия на общи събрания категорично отказва подмяната на отживяли опасни асансьори с нови. Поради това хиляди хора постоянно се качват по стълбите до 7/8 етажи.
АКО 90 000 АСАНСЬОРА СА СТАРИ,С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ,ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ ЦЯЛАТА СЕГАШНА БЪЛГАРИЯ ЖИВЕЕ В БЛОКОВЕ С АСАНСЬОР, НЯМА КЪЩИ, НЯМА СЕЛА И ОЩЕ, ЧЕ РИСКЪТ ОТ СМЪРТНИ ИНЦИДЕНТИ Е ПОВЕЧЕ ОТ 50%. ХАЙДЕ,ЧЕ ДА НАМАЖАТ ПОГРЕБАЛНИТЕ АГЕНЦИИ!!...
Какви ти накладки. Като ми свърши течноста за чистачки и тичам в дилъра за нова кола а тази я подарявам на фирмите за скрап.
Не се наядоха, ей. Пак пари, пак кражби, пак измами. Колко хора са паднали в шахтата при излизане от заседнал асансьор последните 50 години? - НИКОЛКО. Имаше паднали заради липсваща кабина и необезопасена врата. Но тогава мрежата нямаше да ги спаси. Колко хора се обаждат по задължителния в кабината ГСМ? - НИКОЛКО. Всички си имат ГСМ в джоба. Целта е да се ощавят хората още едни пари за да може неколцина да си купят нови бентлита. Да живее БКП и ДС другари.
Санирането, сега се опитват да ни качат на асансьора. Когато ти се износят накладките, веднага тичаш в магазина за нова кола?! Поръчкова медия!
Колко от асансьорите в страната са стари, с неизправности и опасни?