Не трябва труден изпит. Просто трябва да се върне психотеста и слабите духом ще окапят естествено.
не се ли промени съзнанието от мутренско на човешко и не започнат ли да се спазват законите еднакво за всички - каквито и други мерки да се вземат - файда йок
Една женица на спирката на тролея, разказваше на друга женица, че психо-изпита във Варна за ''професионални'' водачи се взимал много ''трудно'' - изпиващия заедно с листа с въпросите, ти давал и листа с отговорите.
До 25 годишните льолинофрени да имат право да шофират, само в присъствието на над 40 г. спътник, с активна шофьорска книжка в автомобила. Преди два дни един от тия горните уби 20 г. момиче в катастрофа, в град Ямбол, а на него самията НИЩО му няма. Докога убийства на пътя? И сега ще се оттърве с 4-5 години условно, щото условията на пътя били лоши, пътя бил мокър и експертизата някак си ще докаже, че скоростта е била не над 130, максимум 45 км. в час.
Качеството на обучение основно е отговорност на инструкторите.Красимир Георгиев гледа в чуждата градина ,а забравя за своята.Инструкторите,които се стараят да научат кандидат-шофьора,са малко.Повечето се интересуват само от парите.Господинът трябва да обърне внимание на този факт.
Контрол няма, но последните 3 години и хората са доста откачени и безобразно нагли, време е да започнат да приемат запис от видеорегистраторите за нарушение по бързата процедура.
Камери, да! Обаче наказания за ВСЕКИ нарушител. Не както за шуменското шоферче, дето уби жена, ама бил роднина на ФИКОСОТАджийте. Или оня кафяв, дето уби Ф.Спасов, или Г.Семерджиев, дето уби две жени. На тях ще им се размине, нали?
Всеизвестна истина е, че млади мъже до към 27 години искат да карат "супер спортно" и момичетата да се възхищават... Това е добре само на условията на писти за шофиране и инструктори, как се шофира "спортно". Защото това ще намали риска и за човека за волана, и за останалите. Държавата строи писти, за които се плаща, поставя там инструктори и след това, който кара спортно между гражданите, се постъпва както е закона. Обаче само рестрикции се превръща в тормоз на всички шофьори.
Статистиката показва че ПТП в 95% от случаните е правят от шофьори с дълъг стаж зад волана и често професионални книжки.
се връщат . листовки от мон има на шофьор.ком - на латински . Нека като искат да ходят да обясняват на хората как да се пазят . изпита и книжката не пази и не кара колата . има едно ниво над което шофьорите да са е необходимо . който не става , ами не става .
Отделно, при инциденти със загинали и ранени, и милиция, и прокурор, и съд, гледат всячески да оттърват виновника, ако той е "наш" човек. Така са написани и законите - нарочно са оставени вратички за такива случаи.
Поредната врата у полето. И накрая за 1000 лв си купуваш книжка без да си се гърчил на курсове и изпити. Докато има корупция няма да се оправят нещата.
Синът ми изкара курс за шофьор, категория В. Половин година мотане, нито полигон, нито извънградско каране, каране най-много с 40км/ч на 2ра, най-много на 3та. Нарочно не го обучавах преди това, нали инструктурите са The Best. Тръгнахме от 700 и завършихме на 1600лв.. Какви курсове, какви обучения, какви 700лв??? На нищо не ги учат тези мошеници, всичко е за пари, да скъсат поне половината курсисти от първо явяване, че да вземат по-вече пари инструктурите и КАТаджиите. Лъжа ли е? Мошенгии !!!
Срещу ПТП-та: Безкомпромисно обучение, труден изпит и контрол