С текущото ниво на технологиите електричките стават само за тип малка градска кола, за това са идеални. За друго обаче не стават... Поне докато не намалее достатъчно лесно достъпният петрол и газ
Tesla се използва само като сензация. Едва ли не се представя че всяка тесла има възможност действащо автономно шофиране. За Европа е забранена функционалност, за САЩ е ограничен бета тест. Има поддържане на скорост, дистанция от преден автомобил, смяна на лентата на магистрала ако си доплатил за тази екстра. Всичко това работи само ако ръцете са ти на волана и гледаш напред. Всички други марки електрически и ДВГ предлагат подобни асистиращи опции.
изкуствен интелект има от векове, сядаш пиян на магарето и те довежда до вкъщи. Но станахме много модерни и сега пиян няма кой да се занесе до вкъщи. Ай поздрави от Сидней Австралия!
Напъните за електрички приключват. VW намали драстично мощностите, освободи работници от завод за "електрокари". Същото е и при другите големи автомобилни компании. Играта свърши, защото това е икономически нежизнеспособна идея, щедро субсидирана. Ev са 2-3 пъти по-скъпи, с 2-3 пъти по-къс живот. А AI дали ще го качат на EV или на ДВГ все тая. Две различни неща са
Една катастрофа на 5 милиона мили. Това е нищо. Интересно е да видим колко са на всички коли, които се управляват ръчно. Пъти повече. Карането на кола никога не е било абсолютно безопасно. Мъск е атакувам заради това, че не зае страната на меймстрийма да дърдори куп лъжи за демокрация, за лошите и пр. врели-некипели.
Важна е печалбатА за компаниите.Голям процента от техниката е със съмнения за безопасност.Но трябва да се продава за да може фамилите да трупат пачки.Като има телета има и касапи...
Детето има едни колички у дома с батерии и дистанционно.Тая тесла е същата работа само където е 1000000% по скъпо.Що за риба(на турски) си купува ел.кола?
Хубаво, ама не се ли научихте най-после, че малкото име на Мъск не се пише Илон, а Елон или поне го изписвайте както се произнася - ИлЪн.
Немците да заминават в Китай се учат да правят автомобили: This Car Proves Just How Far Chinese Cars Have Come
Мъжът, който разкри, че Tesla не е безопасна: Понякога не спя вечер!