До grishoКва екология бе човек? Производството на батерии е едно от най-мръсните, рециклирането им е още по-мръсно :)
grisho, разликата е, че след 5 години ползване, 100000 км пробег и почти фалирала батерия, няма да намериш шмиргел, който да се излъже да ти купи електричката и ще се принудиш да платиш хилядарки, за да ти я утилизират.
Немската индустрия е толкова добра, че без субсидии няма да съществува изобщо. Това е то "великата" германия. ПП. Такава е била и преди години, но не се е чувало заради строгата цензура и контрол (и ниските заплати, държащи масата на социално ниво).
До МишоДВГ струва 80-90 хиляди ново, след 10 години струва 10-14 хиляди, каква е разликата?тия няколко хиляди + в цената се покриват от разликата ток с/у петрол.екологията не я закачаме щот сме готини
Да кажем, че сме се хванали на въдицата и сме си купили електричка. След 5 години ползване и 100000 км капацитета на батерията е на 50-60%. Реалният пробег пада на нещо около 100 +/- 20 км. Колата ни е струвала 100 000 лева. Въпрос на кой и за колко ще я продам след 5 години?
Не мога да повярвам какво си причиняват германците .... това е лишено от всякаква логика , безумно е ????
В Германия даже започнаха да ограничават мощността на зарядните станции. Няма възможност за пълно зареждане на батерията и поради по-слабата мощност времето на зареждане се удължава тройно. Вчера на станция с 10 места бях само аз, за 3 часа зареди батерията, колкото да се пробера вкъщи. Днес оставям електричката и отивам на работа с дизела
Отлично написано! "Погрешна енергийна политика". Това е и целта на САЩ. Под предлог "Руската заплаха и агресия" да се откажем от ефтините руски енергоресурси. Сега ефтините енергоресурси минават през Азия (Индия и Китай, също и Турция забравих), и после да двойни и тройни цени отиват в ЕС. По този начин азиатската и американската икономики направо премазват европейската икономика и я задушават. Ако тази енергийна политика продължи, още по- зле за нас ще става.
а трябваше да се измислят преобразователи за изгорелите газове, купуваш, слагаш, след три месеца смяна и това е! няма по надеждна енергия от течното гориво!
Ако икономиката им я държеше нещо, това бяха автомобилните заводи. На коли с двг. В електромобилите изостанаха сериозно. Тесла и китайците правят такива. Китайците са и по-евтини значително. Друг е въпроса, че като се запали една електричка и изгори, освен че може да те овъгли, отделя емисии като за 5-6 живота на кола с двг. Батериите са пт тежки метали, които у нас няма къде да св съхраняват. Едно въшливо Рено за града е 50 бона втора ръка. И кой може да си позволи такова безумие? И за какво?
Не е несигурност, а деиндустриализация, криза, рецесия, крах. Резултат от антируските санкции. Русия се оказа голям залък за Хегемона и 50-те му слуги.
в мюмюнхен летището затворено заради сняг дето валя преди три деня. улиците им неизчистени, паркингите пред супермаркетите неизчистени, магистралите как успяха да си изчистят им се чудя. да ви кажа ли отде е дупката в бюжето? сещайте се. на афроевропейците да им бяха дали поне по една лопата да чистят ама афроевропеецо е скаран с лопатата и метлата. това е работа само за добичетя от балканите. и то само за *** и полатинчените им братовчеди романскотата.
Безумие е целия този зор. Никой не говори къде ще отидат всички тези батерии на електромобилите и какво излъчват те.
212млрд хвърлени на ***! След това ще хвърлят 500млрд, за да чистят "лaйнaтa" от "зелената" 212млрд. инвестиция!
Кой ще се изръси за тия електрически смешни коли?! Ако заделят 100 млрд евро и да ги подаряват ще си купят хората, но инак е безумно!
Идва несигурност за индустрията на електромобили в Германия