18

Анонимен

преди 5 месеца

Никой бг не ползва тия намаления. Пенсионер не може да се пенсионира и умира под 50 г. а деца бегат в чужбина или рончета.

17

Анонимен

преди 5 месеца

Във Варна пенсионерите над 65 г пътуват в градския транспорт с карта за 2 лв на линия за 1 месец- 70% субсидирано от ЕС- справка Трафик- Варна.

16

Анонимен

преди 5 месеца

Основните две причини в София малко хора да ползват градския транспорт са организацията на движението на градския транспорт и прекалено скъпия градски транспорт. Организация на движението - най-вече къде да минават маршрутите на градския транспорт, интервала между превозните средства по една линия и силно влошения достъп до превозни документи.

15

Анонимен

преди 5 месеца

Разумното решение е градския транспорт да е безплатен за всички. Даже само от включването на разни контрольори и билетопродавачи в пазара на труда, ползата ще е по-голяма.

14

ник

преди 5 месеца

Глупава идея е , че така ще пътуват с градски транспорт , а няма да ги таралянкат с коли...Проблемът не е в и без друго евтините карти , а в мисленето на родителите . Няма да се постигне този ефект. Но пък е пупулистко ....

13

Ели

преди 5 месеца

Децата ок. Само че трябва нещо да се направи да се ограничат клошарите в транспорта. Не може да влезеш вмирисан на консерва с риба тон и всички да те душат. Отвратително е!

12

Аз

преди 5 месеца

Това е добре, но ще е добре и да стане двойно по-скъп за хората от провинцията.

11

Анонимен

преди 5 месеца

В колко града на България има сносен градски транспорт??????? София не е България!

10

Анонимен

преди 5 месеца

До Анонимен 8 Ще плъзнат ромалета, на това се казва ужас.

9

Анонимен

преди 5 месеца

За децата от една етническа група цената на еднопосочния билет трябва да стане минимум 20 лв, също и за младите ромки. Пребарват чуждите джобове и много ловко и неусетно дърпат циповете на дамски чанти. Да има камери във всяка кола на обществения транспорт и ако някой контрольор не глоби такива персони, пътуващи без билет и не ги свали от колата, той да плаща глоба в размер на 5000 лв. Иначе няма оправия. За ромчетата, ходещи на училище има училищни автобуси. Нямат работа в друг вид транспорт.

8

За да могат децата

преди 5 месеца

и тийнейджърите да пътуват безплатно, значи някой заработва и плаща цената на тази тяхна привилегия - това са парите на данъкоплатците. Защо не се гласува наредба, която да задължава малките наглеци да отстъпват място на работещите хора и особено на най-възрастните? Известно ли е на нашите управляващи, че в някои държави се налага глоба, ако млад човек не отстъпи място за сядане на възрастен или на майка с дете не само в обществения транспорт, но и в парковете?

7

софиянец

преди 5 месеца

Значи да очакваме още по-високи цени на билетите за останалите пътуващи,защото тази сметка ,някой трябва да я плати Честито!

6

А други правила?

преди 5 месеца

Пак по нашенската норма - дават се права, но не се налагат задължения. Следобед и привечер редовно наблюдавам нещо в тролея, който пътува от моста "Чавдар" към НДК. Местата за сядане са заети от деца на възраст 10-13 г., които нито отиват, нито се връщат от училище, а се изсипват на спирката пред НДК. Качват се възрастни хора, включително и такива, които идват от преглед в ИСУЛ. Децата не отстъпват място, дори нещо повече, подигравателно махат с ръка на придвижващите се между седалките старци.

5

Иван

преди 5 месеца

Извинявайте много, ама в България деца се водят до 34 годишна възраст. Направете картите безплатни за децата до 34 годишна възраст живеещи още с мама и тате.

4

Анонимен

преди 5 месеца

Преди 1989 година в София карта за един месец за цялата градска мрежа беше 5 лева без намаления, а сега е 60 лева - 12 пъти повече по номинал. Средната заплата се вдигна от 252,08 лева през 1988 година, на 1760,67 лева през 2022 година - увеличение само 7 пъти. Яко обедняваме.

3

Шоп

преди 5 месеца

Разходите за по-големите деца нарастват и пропорционално с доходите на семейството!!! Едно е да си млад (20-30), тепърва започващ професионално, друго е да си вече уседнал (30-50) професионалист с опит, положение, заплата и тийнейджър да ти къса нервите :)

2

Някой

преди 5 месеца

Какво означава "занапред"?! След колко години???

1

Анонимен

преди 5 месеца

Значи за по-големите ученици няма безплатни учебници, цените на картите за градски транспорт ще се увеличат - просто чудесно. Чудя се това ли ще е политиката за образование? Явно се очаква на 15 години вече да започват рабата?! Ясно е, че разходите за по-големите деца са много по-големи от разходите за по-малките деца, но въпреки това за тях всичко е платено, че даже и ще бъде по-скъпо. А може би пак мислим основно за римляните - те на 15 вече имат по 2 чавета и не ходят на училище...гнус