8

Анонимен

преди 6 месеца

Боли ме дедовия за бг превозвачите с бугатитата

7

Jessy James

преди 6 месеца

После ако успеят да премахнат и идиотското решение за шматкане по хотели ще е чудесно.

6

Румен

преди 6 месеца

В Италия и Франция има десетки изоставени камиони от български превозвачи / 2017- 2020г

5

българина

преди 6 месеца

ес е просто корумпирана клока

4

Анонимен

преди 6 месеца

Вижте статията във Фактор за румънския премиер за Шенген - направо е унищожил Нехамер Казва му че е човек на путин и като не иска румъния в Шенген може да се маха самия той и Австрия от Шенген

3

Анонимен

преди 6 месеца

Този успех е съмнителен . Защото системата е, български олигарх на ужким собственик / зад него е някаква партийна фирма , която обърква европейския контрол и съответно глобите не платени/ на десетки камиони се скрива зад нарушенията. В системата на ЕС на всеки камион му се знае собственика и нарушението е разкрито мигновено. Затова те нямат проблеми с контролните институции на ЕС. Но за България превозвачите са истински тарикати. Изоставя камиона и дим да го няма / нали пари не е давал/ .

2

Анонимен

преди 6 месеца

Говорих с един тираджия преди време. Каза ми, че сега след пакета Мобилност пак си карали товарите както преди, но се надявали контролите да не ги изловят. Пък те контролите ги оставяли да си карат, защото нямало кой друг да ги кара товарите в европа.

1

Румен

преди 6 месеца

Успеха е голям след престой от 6-7 години. Сега оставя да се намерят Нови преводни средства. С ясни собственици и водачи. Отговарящи на ЕС стандартите. До сега си стояха камионите по различни места в ЕС. И се издирваха ту собственици , ту водачи.