62

Анонимен

преди 6 месеца

Жените и младежите - те създават 90% от проблемите на пътя. Затова на младежи под 50 годишна възраст не трябва даде дават шофьорски книжки ...

61

Анонимен

преди 6 месеца

Жените са едни от най-опасните шофьори на пътя. Всеки, който твърди обратното нищо не разбира от движение по пътищата.

60

Глупости на

преди 6 месеца

квадратчета! Това, което трябва да се промени на тази територия е мисълта за другия! Това, което тук е счупено е уважението към личността! ВЛезте в болница, влезте в магазин дори...какво виждате? Навъсени лелки и чичковци, които само чакат да ви. покажат колко са над вас. Националният спорт в България е "смачкай другия"! Време е всеки да си научи мястото и да спре това перчене. 80% били бедни, ама на пътя се правят на Шумахер. Мизерни мозъци не могат дори да шофират като хората!

59

Анонимен

преди 6 месеца

Работата в тази посока е 0. Това, че дебнат с фалшивите тестове само води до огромна корупция.Да кажем, че заловят всички пиещи, друсащи и каращи... остават още едни 80%, от които поне 40% са просто нагли и безотговорни. С тях какво правим ме интересува-вероятно нищо.

58

Анонимен

преди 6 месеца

всяка вечер слушам мотори пред разпадане от висока скорост по околовръстното, не мисля, че нещо се прави за да се предотвратят птп-та

57

Анонимен

преди 6 месеца

полицаите вместо да ми кибичат с тези фалшиви тестове по пътищата, да слагат камери на всеки 10м и нарушителите да започнат да плащат!

56

Анонимен

преди 6 месеца

то следващата кампания трябва да е бесене на площада, вече ти вземат колата за 6 месеца и ти разсипват живота заради един беналгин, много ясно че това няма да сработи!

55

даа

преди 6 месеца

нужни са правила и солени глоби за инструкторите които продават шофьорски книжки и не могат и не знаят как да обучават младите шофьори -......

54

баба мара

преди 6 месеца

нужен е само здрав кривак тази бълг пасмина нищо друго не я оправя

53

ВСЕ ОЩЕ ЧОВЕК.

преди 6 месеца

По памет пиша. През 1988 г. загиналите от ПТП са били около 1200. През 2022 г. около 600. За съжаление докато има коли ще има и загинали, няма да станат 0. Самосъзнанието е на първо място сред водачите и пешеходците. Аз съм и от двете категории. Не можеш да се натискаш да минаваш на пешеходна пътека без преценка колата може ли да спре и после аууу колко е лош. В тази насока никой не говори а само мантрата Пешеходецът има предимство.

52

anon

преди 6 месеца

Прости хора, арогантни, нетолерантни. Такива са и като шофьори. То не може все на газ. Изпреварва те само и единствено за да си начеше егото. Както имаше един лаф. "Тия които карат по-бързо от мен са мaниaци, а тия които карат по-бавно олигoфреnи."

51

Радослав

преди 6 месеца

До 53: и лошите пътища са фактор и калпавата поддръжка на МПС-тата и ниската култура и тоталната абдикация на държавните органи от задълженията им. Комплексно е. Когато асфалта не отговаря на качествата на които трябва и нямаш нормално сцепление с каквато и скорост да се движиш няма да спреш навреме, има сума ти и МПС-та които отдавна са за бракуване, подвеждащи знаци и маркировка, ниска култура на пътя и какво ли още не.

50

Пепи

преди 6 месеца

Не бе, трябва полицията да е на пътя и да върши това за което им плащаме.

49

Гай Баньо

преди 6 месеца

Проблема не са лошите пътища! При лош път разумен човек кара бавно и внимателно! Не лети със 160! Проблема е че от ранна възраст, децата се учат да бъдат кел..еши! Пример детето каращо автобус! Как мислите като порасне как ще се държи на пътя след такова "обучение "?

48

Анонимен

преди 6 месеца

Грешки стават постоянно. Само роботите не правят грешки. Безсмислено е всичко това което се прави. Да се обърне по голямо внимание на подготовката на шофьорите. Да върнат тази дейност изцяло към КАТ, които единствено могат да осигурят някакъв минимален стандарт по умения на водачите. И пак ще стават бели. Пак ще се правят грешки.

47

Анонимен

преди 6 месеца

При официално излязло вчера в новините, че 30% от републиканските пътища са за основен ремонт, няма какво да ни залъгват с кампании за безопасност, а да вземат да оправят пътищата.

46

Анонимен

преди 6 месеца

Повече автомобили, повече ПТП та. То е ясно. Хората не са роботи. Правят грешки и така се случват белите. Автомобилите не са сигурно превозно средство. За какви "войни по пътищата" говорят не е ясно. Докато има коли ще има и бели, колкото и да се внимава. Има шофьори с по 20, 30 години стаж и знаят това много добре.

45

Анонимен

преди 6 месеца

Трябва постоянно присъствие на полицаи по пътищата. Никакви кампании няма да помогнат защото са от днес за утре.

44

Радослав

преди 6 месеца

До 47: на едно кръстовище в голям град видях на 3 стълба 8 знака, един закриващ друг, накичени като коледна елха. Какъвто и шофьор да си, когато гледаш знаци надиплени един върху друг и 3 противоречащи на други 5, то в един момент просто спираш да ги гледаш и караш както ти падне, затова общините и държавата също имат голяма вина за ПТП-тата, на колко места извън града маркировката противоречи на знаците и кое е актуално, че да го спазваш. Всичко е оставено на самотек.

43

Радослав

преди 6 месеца

До 43: то закона е с дупки, пак заради корупция и да може наши хора да се измъкват от ситуация срещу съответната сума, та какво остава за пътищата.