Това е лимит на li-ion батерията и повече не може. Найлонвгъс ще чака пак да му се дигне смешната акция. То и аз мога да се правя на отворен с на друг изобретението ида ме субсидира държавата с милиарди и да се правя на учен. Смешна работа.
До Анонимен Тесла произвежда електромобили от 2006-а, това са 17 години и все още се ползва литиево йонна батерия, която засега няма алтернатива. А това че някой им пречи са пълни глyпости.
Те и телефоните в началото бяха големи тухли с лоша връзка,но с инвестиции и конкуренжия се развиха до това ниво. Та е нормално като нова технология на пазара за създаването на която се пречи умишлено от петролните милиардери да има издънки. Но след години ще се подобри и ще стигне съвсем друго качество
Инженер съм и отлично знам какво представлява батерията.То всички видове батерии са съставени от по малки клетки.Наистина си прав че електричките имат проблеми.Но е също така вярно че бързо вървят към решение.ДВГ също има проблеми-особено последните 5-6 години когато изпилиха всичко на максимум и чисто нова кола за 150 бона една си изкарва гаранцията.
Искам 2000 км пробег, не защото много бързам и нямам време за зареждане ... Аюи за да зареждам у нас на нощтна ... И да ми излиза евтину ;)
Така ли копейка, а рублата викаш става все по силна валута? Не е хубаво така да се бъркат фантазии с реалност
Който следи електричките (не е задължително да притежава) вече знае, че китайците от CATL вече имат най-добрата батерия, за щастие на Мъска Тесла им е основен клиент, но това няма да е вечно.
Какви са предизвикателствата пред Tesla?