27

Gogo

преди 8 месеца

Това Тесла е голяма тесла. Всичко друго да, но не и Тесла

26

Анонимен

преди 8 месеца

СЪЖАЛЯВАМЕ! Не можахте да пробутате фалшивите ваксини в България! Няма да може да пробутате и фалшивите автомобили! Тук повечето хора мислят критично, интересуват се, проверяват, сверяват! Такава евтина ПРОПАГАНДА продължавайте да навирате на овчемозъчните западняци!

25

Бай Тошо

преди 8 месеца

Електромобилът е едно недоносче! НЕ-ДО-НОС-ЧЕ! Ето това е цялата истина!

24

Анонимен

преди 8 месеца

ЕС е тотална щета!

23

ъц

преди 8 месеца

Си ги наврете ги Е-колите ги у... там ги!!!!!!!!!!!

22

Анонимен

преди 8 месеца

Бъдещето, поне близкото не е електрическо. А за по далечното ще видим, дотогава много вода ще изтече.

21

ГЕНЕРАЛЕН ИЗВОД:

преди 8 месеца

Без руската енергия, немския икономически локомотив не тегли!

20

Анонимен

преди 8 месеца

За производстото на Polestar на Volvo (електрически) сe отделят два и половина пъти повече CO2 емисии отколкото за Volvo XC40. Това означава с проста аритмеtика, че двете коли ще се изравнят по въглеродни емисии когато станат на 80 хиляди километра, и тогава Volvo XC40 ще надмине Polestar. Тук не се смята факта, че производстото на тока за зареждане на Polestar ако е на въглища отделq повече CO2 емисии отколкото бензина който гори Volvo XC40.

19

Анонимен

преди 8 месеца

"След това се прибавя и фактът, че днес автомобилите са по-добре конструирани и поради това остаряват по-устойчиво, отколкото преди едно или две десетилетия." Да бе, да...

18

Анонимен

преди 8 месеца

Немските коли са донри, ни и китайските вече са толкова добри колкото немските. А немците вече нямат нито материали, нито енергия да си произвеждат колите, е могат да произвеждат, но ще струва мнго скъпо и ще бъде непродаваема.

17

Анонимен

преди 8 месеца

Мощността на електрическите двигатели, енергийните съоръжения и на ДВГ се измерва в кВт, МВт и е лесно сравнима. Бъдещето е електрическо, но то ще настъпи едва когато човечеството сумарно произведе такова количество еленергия, което е повече от сумарната мощност на ДВГ+ индустрия + битови нужди. Не забравяйте и огромното количество еленергия, която ще е необходима за събиране и съхраняване на данните в 5G-мрежите.

16

абсолютно идентичен

преди 8 месеца

Абсолютно идентичен случай! Лъгаха ни със луминисцентните лампи колко са еко био енергопестящи, докато не излязоха ЛЕД лампите!

15

Анонимен

преди 8 месеца

Lynk&Co на Geely вече са осезаемо на европейския пазар, навсякъде може да се видят по улиците на европейските градове, по-често и от Тесла. Тесла е тесла, електричката е добра само за градска кола, да даваш толкова пари за такъв камион като Тесла е rлупост. Lynk&Co e много по-добър концепт, и пазара веднага го оценява. BYD също са с много силна маркетингова кампания в Европа.

14

Анонимен

преди 8 месеца

Стига с тези немци , всички знаят , че ако искат хубава кола трябва да си вземат японска

13

Анонимен

преди 8 месеца

Миналата година киловата в UK при търгашите удари 1 паунд, ами смятайте бе хора, не е трудно математика за 3-ти клас.

12

на газ

преди 8 месеца

лошо ли е?

11

Анонимен

преди 8 месеца

Тесла модел S нова струва 110 хиляди евро. А в интернет сайтовете за коли след 2 години, пак почти нова, на 60 хиляди километра вече е 30 хиляди евро - почти три пъти панала цената? Що така и пада цената бе?

10

Анонимен

преди 8 месеца

Мойте познати си продадоха електричките . Просто търсиш зарядна и няма или е заета и чакаш 2 часа и после зареждаш .Засега бензин -газ

9

Анонимен

преди 8 месеца

Не се лъжете, немците колкото в момента правят телевизори, телефони и компютри толкова ще могат да правят и средства за придвижване, да бъдещето е не само на колите.

8

Анонимен

преди 8 месеца

HiPhi Z (100% електрически) показа по-добър резултат на снежен лосов тест (насипва се сняг за по-трудно) от Porsche 911. HiPhi Z може да предендира за най-добрия спортен автомобил в света. На второ място се нарежда Zeekr 001. Легендарния BMW M5 отива на кино, вече не се произвежда.