23

Ха-ха

преди 8 месеца

да не пълните дупките с пачки по стотачки :()Много Про. ст. Народ :()

22

100% Бай Ганьо

преди 8 месеца

Сладка работа

21

И

преди 8 месеца

Каква е тая "новост." Километър от път да струва километър път от злато, платина, паладий.

20

Няма как

преди 8 месеца

Да се вложат толкова материали за 1 км чисто физически като количество, камо ли за ремонт само...... Далаверата е пак налице явно.... Оф писна ми, честно

19

Анонимен

преди 8 месеца

Руснаците за 816 дни построяват автомобилния мост до Крим, който е дълъг 17км, а наще за 730 дни ще правят ремонт (не да строят от нулата) на мост който е дълъг само 2.8 км.

18

Анонимен

преди 8 месеца

Честита Промяна!

17

Христо Христов

преди 8 месеца

До 10 "За 2 години колко "непредвидени" разходи ще излязат ...може да стигне 120 милиона накрая !" - ми като немците. Колко години строяха летището в Берлин, та преди дата за откриване почнаха да го препроектират наново? Или гарата в Щутгарт? Всички шведи да хванем, пак не можем да настигнем немците по некадърно планиране и строителство!

16

Христо Христов

преди 8 месеца

"Строен е 2,5 г. от България и Румъния в сътрудничество с тогавашния СССР."

15

Христо Христов

преди 8 месеца

"Открит е официално за експлоатация на 20 юни 1954 г., като за времето си е най-големият комбиниран мост (с железопътна линия и за автомобилен трафик) в Европа."

14

Анонимен

преди 8 месеца

Дунав мост - построен 1954, само 9 години след "окупацията от Съветската армия". А да видим сега колко години ще му правят ремонт.

13

Анонимен

преди 8 месеца

За две години се строят 5 моста бе

12

Анонимен

преди 8 месеца

В Сърбия, Унгария и другите Дунавски страни има по няколко моста през Дунава. Ние имаме два. Просто смешки. Как очаквате да оцелее този мост още?

11

Анонимен

преди 8 месеца

Идеята за еднопосочно движение не е добра, защото ако нещо се обърка, в едната посока остава затворен. Най-добре нов, двупосочен с европейско финансиране/кредитиране, подпомагане и т. н. Съвместно с Румъния и ЕС фондове, да го измислят там.

10

<><>

преди 8 месеца

20 милиона са нищо ! За 2 години колко "непредвидени" разходи ще излязат ...може да стигне 120 милиона накрая !

9

Анонимен

преди 8 месеца

Ако има втори до него, може да се ремонтира без спиране на движението. Може да отнеме време, но си струва. Освен това този мост вече не отговаря на засиления трафик в днешни дни. Когато е строен е било едно, сега е друго.

8

Анонимен

преди 8 месеца

По-добре нов, успоредно на него. И там не карат според ограничението за скоростта, карат все едно са на твърда земя. Защо не се направи нещо в тези насоки?

7

ХХХ

преди 8 месеца

Дайте 10 милиона на една китайска фирма и началото на Октомври може да счупим бутилката шампанско !

6

Правилно

преди 8 месеца

Са изчислили - 5 млн. на километър за Кокорчева, 5 млн. на километър за Боци, по 3 на километър за Кирчо и Шиши, станаха 16 само за "странични" разходи. И като намажат и на тия горепосочените орташките фирми и може и да остане един милион за ремонта. И след две години пак така, най-сладко се краде от строителство.

5

Анонимен

преди 8 месеца

E, "златен" за вечно недоразбралите джурналята. Ако съборят моста и построят наново ще е няколкостотин милиона.

4

Анонимен

преди 8 месеца

Пълнете чекмеджетата! Идват избори!