Да се вложат толкова материали за 1 км чисто физически като количество, камо ли за ремонт само...... Далаверата е пак налице явно.... Оф писна ми, честно
Руснаците за 816 дни построяват автомобилния мост до Крим, който е дълъг 17км, а наще за 730 дни ще правят ремонт (не да строят от нулата) на мост който е дълъг само 2.8 км.
До 10 "За 2 години колко "непредвидени" разходи ще излязат ...може да стигне 120 милиона накрая !" - ми като немците. Колко години строяха летището в Берлин, та преди дата за откриване почнаха да го препроектират наново? Или гарата в Щутгарт? Всички шведи да хванем, пак не можем да настигнем немците по некадърно планиране и строителство!
"Открит е официално за експлоатация на 20 юни 1954 г., като за времето си е най-големият комбиниран мост (с железопътна линия и за автомобилен трафик) в Европа."
Дунав мост - построен 1954, само 9 години след "окупацията от Съветската армия". А да видим сега колко години ще му правят ремонт.
В Сърбия, Унгария и другите Дунавски страни има по няколко моста през Дунава. Ние имаме два. Просто смешки. Как очаквате да оцелее този мост още?
Идеята за еднопосочно движение не е добра, защото ако нещо се обърка, в едната посока остава затворен. Най-добре нов, двупосочен с европейско финансиране/кредитиране, подпомагане и т. н. Съвместно с Румъния и ЕС фондове, да го измислят там.
20 милиона са нищо ! За 2 години колко "непредвидени" разходи ще излязат ...може да стигне 120 милиона накрая !
Ако има втори до него, може да се ремонтира без спиране на движението. Може да отнеме време, но си струва. Освен това този мост вече не отговаря на засиления трафик в днешни дни. Когато е строен е било едно, сега е друго.
По-добре нов, успоредно на него. И там не карат според ограничението за скоростта, карат все едно са на твърда земя. Защо не се направи нещо в тези насоки?
Дайте 10 милиона на една китайска фирма и началото на Октомври може да счупим бутилката шампанско !
Са изчислили - 5 млн. на километър за Кокорчева, 5 млн. на километър за Боци, по 3 на километър за Кирчо и Шиши, станаха 16 само за "странични" разходи. И като намажат и на тия горепосочените орташките фирми и може и да остане един милион за ремонта. И след две години пак така, най-сладко се краде от строителство.
E, "златен" за вечно недоразбралите джурналята. Ако съборят моста и построят наново ще е няколкостотин милиона.
20 млн. лева за 1 км - ремонтът на "Дунав мост" ще струва скъпо