16

До 16

преди 8 месеца

Никой не е чакал 4 години за модела. Около мене има 8 души с Model Y. От Австрия ги заявихме в период от около 2 години. Максималният срок за доставка беше 12 дни.

15

Анонимен

преди 8 месеца

Ако от тази статистика извадите Model Y на Тесла, броят на електрическите ще спадне рязко. Защо? Защото хората чаках по 4 години за модела. 48 месеца предпоръчки и ги доставиха в ЕДИН!

14

Анонимен

преди 8 месеца

До Анонимен 1 - Забравяш и служебните. Осонвоно са Дачия и евтини VW и други, а после си ги "бракуват за без пари".

13

Анонимен

преди 8 месеца

"5% е делът на новорегистрираните електрически автомобили (BEV) през миналия месец е 5 на сто." - 5%, ама е 5 на сто ... Океййй, математика 4-ти клас :)

12

Анонимен

преди 8 месеца

По-добро от новото няма. Е, ниския клас Дачия, Рено и подобни не ги гледам изобщо, но има много симпатични автомобили за до 90к, които отвяват откъм екстри базови премиум модели. След 2017та година всичко се смени с новите автомобили. Вече в среден клас имаме екстри от премиум сегмента и нищо не им липсва на марки като Шкода, Мазда, Опел. Матрични светлини, масажи, камера от птичи поглед, адаптивен круз контрол, ниво на автономност 2 итн..

11

от село

преди 8 месеца

Намалейте заплатите ,защото овцете ще изкупят новите коли в Европа !!

10

до 9

преди 8 месеца

Напълно съгласен, особено с твърдението, че няма пари за втора употреба кола. Имам познат с едно BMW на 8 години. То не са ремонти, то не е чудо. Плаща на месец по 2 вноски за ново такова (5-та серия). Е, накрая си купи ново де. И той IT, прочее. И от тогава и той повтаря, че да имаш нова кола е много по-евтино от стара такава. Особено с голяма остатъчна стойност. Е, плащаш постоянно, ама по-малко от ремонти на стар дарак и не ги усещаш като вноска.

9

Анонимен

преди 8 месеца

Четете внимателно новината. По ръст сме 3ти. Няма и как иначе. Кой купува нови коли? Масово ИТ спецове. Вече под 10к никой не се наема да работи в ИТ сектора. Никой кадърен. Нови коли караме от сума години, защото за стари пари нямаме. Никакви проблеми, сменяме на 2-3 години с новия модел и пускаме с 45% остатъчна стойност. Всички около нас са с нови коли среден или висок клас. Ако около вас не е така, сменете средата. Надскочете я.

8

Анонимен

преди 8 месеца

До Дидо Ако не си забелязал, в България всяка новина която дори малко може да бъде интерпретирана като позитивна, се приема с мнителност и раздразнение. Просто вечно недоволни и кисели хора се дразнят от хубави неща.

7

Дидо

преди 8 месеца

Не разбирам защо е тази мнителност и сарказъм. Доста познати си купиха нови автомобили в последните двe. години от средния ценови клас. Аз съм на оперативен лизинг, но януари зарадвах жената с един симпатичен T-Roc.

6

Анонимен

преди 8 месеца

Като свинското със зеле,вече лъжете повече от бърз влак.

5

аха

преди 8 месеца

Да не би от сглобката да са обновили автопарка на НС, МС, министерства и агенции? Като за последно.

4

Анонимен

преди 8 месеца

Това доказва че ЕС върви към закриване.

3

Анонимен

преди 8 месеца

Кой си купи нова кола,че не познавам такъв.От къде ги вадите тези статистики?

2

Анонимен

преди 8 месеца

МВР НС и министерства и общини са купили 3000 нови.

1

Анонимен

преди 8 месеца

Това са главно тирове, такси и автобуси в София на общината. Бг нямат пари за нови коли.