Гледам от комшията.Първо си купи нова кола,купих си и аз. След това си купи къща,купих си и аз. Комшията се разведе и сега е с млада жена..............мхммм.,...
Как е братя коментатори? Гледам, че и тук сте недоволни? *** колите кат бройка малко, *** били дачии, *** конете малко. Ще бръмна по другите статии, може па някъде да сте на кеф.
Трети само че отзад напред в всичко не само с колите нещо като гладна кокошка зърно сънува, че и нашата работа същата.
оффф нова Дачия Декстър ;) всичко в нея скърца след една година каране, седалките като от автобус от градския транспорт изтърбушени вече
хаха ми ако лани са били 5 коли сега 10 то ръста е 100% .....малииии какъв пидем на икономиката
Освен богатите хора и средната класа с нормални доходи, нашенецът си умре да живее високо над стандартите си. Нагледал съм се на хора похарчили последната си стотинка и набълбукани с кредити, за да карат нови коли. Едвам плащат каско, горива и разходи, слагат китайски гуми. Аз например мога да си купя (и обслужвам), нова кола среден клас от магазина, но карам 10 годишна кола, която купих, като беше пет годишна. Та така, тази статистика отразява българския манталитет, едвам изкарва но всичко ТОП.
Заeбeme тоя ръст,ами вземете кажете кога ще ги стигнем или поне доближим мамалигарите: 2022 година България-4 нови автомобила на хиляда лица,2022 година Румъния-8 нови автомобила на 1000 лица?България субсидия за покупка на нов електромобил-0 лева,Румъния субсидия за покупка на нов електромобил-22 хиляди лева?
И какво му е симпатичното ? Пластмасов отвсякъде, сигурно 110-120 коня умрял кон. И си дал една торба пари за него, много лош избор.
Купих си нова кола преди 5 години и смятам да я карам поне още толкова (ако съм жив и здрав)... Имам и 2 броя, десет годишни които също се ползват денонощно и затова "новата" е само на 45 хиляди километра.
От 3700 продадени коли 2500 са фирмени баничарки,дачии ,таксита и прочие скопени с минимум екстри коли ,които в 90% се ползват на газ,метан и тук там дизел ,голям пазар пада в България на 3000 нови се регистрират 20000 втора употреба ,на това му се европейско развитие.
До Алекс:Ами според ACEA през 2022 в страната ни са продадени едва 4 нови коли на 1000 лица,а сходните на нас по доходи и манталитет румънци са си купили 8 нови коли на 1000 лица!
250 продадени Тесли само за 2023та, драги ми смехурко. И то чисто нови. Знам, че не познаваш такива. В склада и в баничарките ги няма.
Ще те апострофирам. Model Y е най-популярната кола в ИТ средите. Като луди я купуваме. Аз нямам електричка де, но колегите масово имат. Максимум по месец чакат. Максимум. В началото само имаше едно изчакване, че се избиха за модела. Около 8 месеца беше при 1вите бройки.
Не баш. Теслата е на няколко години, Шкодата е чисто нова. И айде по-внимателно се вгледай :) И говорим за ръст на продажбите. Пределно ясно, че при 7% интелигенция и 93% неграмотен бачкер слугинаж няма как да има нови коли. Но при лек ръст на интелигенцията (доходите ни растат с пъти за последните години), е логично да има ръст в продажбите.
Снимката е бетон. От 20 автомобила има един нов ( не се знае дали ес класата не е от 2015-та). Останалите са 15-20 год .
Стига с тия"ръстове"защо не кажете,че сме последни при покупката на нови автомобили в цяла Европа с едва Четири автомобила на 100 лица,най близо до нас са румънците, където новите автомобили са двойно повече или Осем на хиляда лица!
Трети сме в ЕС по ръст на закупуването на нови автомобили