Станало му е мъчно и го е заболяло сърцето.Прекалено се е развълнувал.Минаха тези времена когато за без пари са се вълнували в нещо да успее някой и затова не го разбирате.
До Анонимен 67 Съжалявам но Немските учени макар че имат много голям принос в СССР ракетна програма не са те тези които създават Ракетния Щит на СССР. Разбирате ли Фон Браун с всички водещи учени вкупом се предават на САЩ а СССР успява да завладее производствена документация и няколко учени които са в повечето случаи ТЕХНОЛОЗИ. Ако А-4(ФАУ-2) има 59 сплави в конструкцията си Р-1(водеща се копие) има само 22 защото СССР няма толкова добра промишленост, но има достъп до немски технолози :-)
Няма ги вече германските учени, отвлечени след края на ВСВ, създали сАвеЦката космическа слава! Този Маров сигурно се е учил на младини от тях.
Путин е много ядосан че всички му се присмиват, че години наред готвиха Луна-25 за тази мисия и накрая пълен та..к, а знаем че той има особен характер и колко изглежда благ - така и на другия ден ако си сгафил се озоваваш паднал от 12-я етаж, свален от ПВО ракети самолет или ял отровни гъби, а да не вземе да те почерпи с чайче че тогава не знаеш колко часа ти остават.
Москва има пробив в технологии след войната. НАСКОРО ПРОЧЕТОХ,ЧЕ АМЕРИКАНЦИТЕ ПРИБИРАТ УЧЕНИТЕ НА ТРЕТЯ РАЙХ,А РУСНАЦИТЕ ПРИБИРАТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА ОТ НАУЧНИ ОТКРИТИЯ НА ГЕРМАНЦИТЕ.КОНСПИРАЦИЯ,ИЗМИШЛЬОТИНИ ,НО ВСЕ ПАК ДАЛИ няма и някаква истина
До Анонимен Нито Физиката нито Астрономията са се променили от времето на Леонардо Давинчи или Галилей(И все пак Тя се Върти - великата фраза която е казал след съда)
"90-годишният Михаил Маров" ...какво консултира този вампир? Той идея си няма от новите открития и технологии...
До Анонимен Не двигателя е работил в режим на "спиране" не 80 сек а 120 сек. Апарата е загубил по-голямо количество скорост - съответно височина и следва сблъсък с повърхността.
Няма да се учудя ако това е саботаж в космоса. Едно малко парченце изстреляно с точност срещу срещу апарата да му застане на траекторията и е готова работата.
До Алекс Напълно си прав Алекс, но все пак никой шеф не иска да има свръх авариен самолет. Мислиха мислиха и измислиха аргументацията с големия разход на гориво.
До Анонимен 54 - Програма на Полета - Излитане и достигане на ОПОРНА ОРБИТА - Чака се момента когато Луната е под определен ъгъл и втори старт кораба напуска земната орбита. След време кораба започва да спира и влиза на Лунна Опорна орбита(примерно 100-120км височина. За да кацне трябва да мина на ниска орбита 25км за да може камерите да заснемат и определят къде е равно мястото за кацане... е при тази маневра нещо се случва и апарата се забива в повърхността на Луната
До Боби По времето на СССР разходът на гориво нямаше никакво значение.Просто самолетът е бъгав.Не искаха да рискуват трета катастрофа.
До Алекс Относно Ту-144 практически има 3 вида Ту-144 които дори сега може 2 лаборатории да са в летателна годност. Първия Ту-144 същия дето се разби на Бурже е недоносче. Втория вече може да се каже че са оправени детските болежки но след поредната авария Аерофлот слага кепенците - защо с горивото на един Ту-144 може Ту-86 да прелети с 2,5 повече пътници същото разстояние - икономика. В наше време Ту-144 летяща лаборатория с двигатели от Ту-160 изпълняваше полети за НАСА Години след Конкорд...
Аз не разбрах какъв е проблемът, след като "корабът е бил изведен в орбита преди кацане". Не се ли прави така, шма тки пи сач ки?
Физик, работил по лунната мисия на Путин, влезе в болница