Пропуснали сте съществената информация! Статията звучи, като: Едни хора се разбраха едни нещо.
до 28: Еле реално във всеки столичен квартал има по бройка 100% изграден поне примерно триетажен платен паркинг и след години същия е изцяло 90% запълнен с автомобили стоящи там само нощем, или пък всесезонно - да се търси място за нова многоетажна паркингова сграда ?! Комай не е напълно верен - поне откъм доказано приложенИдеи - софийския девиз ,,расте - но не старее" ... живи + здрави
Да изградят подземни, надземни многоетажни паркинги по кварталите. Да може да се купи или наеме, тези които хитруват да ги глобяват. Сега какъв е избора - 50 места пред блока и 60 коли да живущи - винаги 10 са в нарушение, но това не са джигити.
До Анонимен 29С 780 лева мин заплата? Има ли ваучери за нови коли, подкрепа от държавата за ел. коли? Нека се приземим и да погледнем реалността. Доста нови коли с избушени катализатори замърсеват яко. 90% от старите коли са на газ и са по екологични от евро 6
Най доброто което може да се направи е да поставят ценова бариера за старите таратайки. Навърши ли 10 години - 1000 лв данък, +по 200 лв за всяка следваща година. Освен това жесток контрол на техническото състояние и спиране от движение за всяка неизправност. И конфискация на МПС за по тежките нарушения. Много бързо ще намалеят задръстванията.
Хората отидоха на почивка и веднага някаква калинка с бяла ризка взе да съчинява приказки от 1001 нощ. Яка чистка трябва в СОС, всички общини, паркинги и гаражи и тн. С освободения огромен паричен ресурс - строителство на гаражи, подземни, надземни и тн., но с ниска такса. Това е стъпка в правилната посока.
Според Вас, какъв процент от колите са изоставени и каквъв процент са колите на собственик, който има повече от една? Не че това не са проблеми, но не са основните. Основните са презастрояването и пренаселването.
Хахах успех. София вече е едно гето неуредено и няма никакъв шанс да се оправи. Никакъв. Преди 5 години вика тоя че почнал проекта. По зле никога не е било. Вервайте им
До Йосарян 22 Русия е далеч по напред от Турция. За нула време направиха най хубавата война и сега не могат да се измъкнат с чест.
една огромна камара празни думи....всеки,който шофира постоянно може да каже повече от тези книжни плъхове...Няма светофар със светофар координиран,няма нито секунди нито мигащ сигнал, многоетажните достъпни паркинги присъстват само в предизборните обещания,ремонти на ремонти на едни и същи места,тежко натоварени камиони в трафика-рушат и затапват движението,нагло паркиране без последствия във всяка лента....и колко още ....
За времето, в което у нас се ремонтира половин столично трамвайно трасе, в Турция построиха: най-дългият въжен мост в света, най-дългият тръбен тунел в света. И АЕЦ. :)
Експертите са шофьорите които карат по цял ден но никой не ги пита от кабинета не се решават такива проблеми
" Може да се даде препоръка на инвеститора, че трябва да ограничи етажността, например. " - ха ха ха ха. Какъв майтап.
Улица с четири метра широчина е вход и изход за квартал с перцифрено число жители. Какви улеснения, какви пет лева. Трябва моментално да се спре строителството, да се изчистят колите "паметници" от паркингите и улиците и да се увеличи драстично данък мпс за всеки втори и поввче автомобил в домакинство. Само тогава нещо ще помръдне в положителна посока. Също и да се спрат кражбите при ремонти и да се оптимизира времетраенето им.
какво точно са измислили, т. е. за какъв проект са им платили, работили го 5 години и нищо конкретно.
Празни приказки. Състоянието на пътната инфраструктура у нас е потресаващо. Като в страна от третия свят.
Намаляват задръстванията и улесняват паркиранията в София