Премахването на хартиения билет е най-голямата пр.о.сто.тия, която са направили. Ненапразно са казали дървен ш.п. Интересно е, как пътуват гостите, дошли за един ден в София, Умниците са го измислили навярно с цел повече санкционирани, или някои богоизбрани да пътуват безплатно. Във всеки друг град си купуваш билет от шофьора, кондуктора или пункта.
какви са тези цивилни индивиди проверяващи в градския транспорт????ПРОВЕРЯВАЩИТЕ КОНТРОЛА В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ТРЯБВА ДА СА С УНИФОРМИ!!!ТЕЗИ ЦИВИЛНИТЕ КОИТО ПРОВЕРЯВАТ Е НЕЗАКОННО!!!!!!!!! някакви мутри и мазни лелки цивилни проверявщи били на тумби се движат и се държат арогантно с пътниците в градския транспорт!!!!това е незаконно какви са тези своеволия и вътрешни заповеди според както им изнася билетите скъпи градския транспорт закъснява не спазва графика много от тях са амортизирани!!!
Никой софиянц не знае, като си купува билета, на кой застраховател плаща. И защо след изтичането на застрахователния период, парите за застраховката не се връщат. И за колко е застрахован в случай на инцидент, какво покрива застраховката и т.н.
Индианците да получат поименни карти, които им се удържат от социалните помощи и така постъплетията ще скочат с още 15-20%.
Яко поскъпване ни спретнаха. Толкова рекламирания 30+ е неизползваем - винаги се получават две отделни пътувания по 1,60. Зареждането на само до 10 пътувания е безумие. Всяка "оптимизация" води до намаляване на пътуващите и нова "оптимизация".
честито на софиянаци 1 евро билетчето на старите рейсове и трамваи що не ги махнат тия трамваи само задръствания правят
ЦГМ увеличава местата за продажба на билети и карти в София