Колко ли гимнастички са се търкали на тая меча кожа.Секретарки ,ПР ки,съпруги на подчинени всичко през задната седалка е минавало.
Дебели кюфтета махнах се от България защото мафията изяде всичко,вие пазите мутри - проклети да сте!!!!
И как така модел от 1993 година просто е останал в нсо, след промените от 10 ноември 1989 година? Преди 10 ноември къде е бил? Тези май толкова са поумнели, та чак пътуват във времето.
Да бе и аз трябва да си поддържам сам лаптопа от фирмата. Егаси. Ама шефа каза, който не е доволен пазара на труда е отворен за всички.
Дотира БДЖ БДЖ дарява пари за турския пилон е това ако не е някаква яка схема за пране на пари незнам какво е.
Голям праз... Предпочитам да си карам микробуса и когато се налага да спя в него. Достатъчно комфортен е за мен.
Добрите Чичко милиционери!Прочетете таз приказка на децата в детската градина!Ние не се вържем!
Те вземат по 10 бона заплати,отделно хонорарите от бандистките изпълнения!Имат пари!Аз ли с 500 евро заплата да ги поддържам тез коли!
Бе то и пилона на Рожен уж частен проект, накрая се оказа, че радев принуждавал държавни фирми да "даряват" пари. А тия от НСО са най-долната шайка! По-ниско са и от таксиджиите!
Хубаво е че някой си има частна колекция пратена от нашите данъци ако иска може да му купихм още?!
Служители на НСО поддържат ретро коли с лични средства