деца, в чиито паралелки ще се наложи да учат по-големи повтарящи неграмотни индивидчета - ами няма да допускаме това. Ще се организират паралелки, състоящи се само от здрави психически, но повтарящи деца и за тях НЯМА да бъдат предвиждани училищни автобуси - родителите му ще го водят на училище, ако паралелката за такива като него е на другия край нса града. Не го ли правят - спиране на помощите и тежки глоби, които да отработват. Стига вече толериране на безхаберието и мързела!
Редно ли е да премине във ВТОРИ клас дете, което не е успяло да научи азбуката? Стига вече толерантност спрямо племе, кото не си мърдат пръста, за да помогнат на детето си да научи официалния език на държавата, чийто гражданин е. Ще повтаря първи крлас толкова пъти, колкото е необходимо, докато стане грамотен човек, способен да чете и пише. Ако не успее, ще получи инвалидност и ще се мисли на каква работа да се обучи, за да се издържа. Допълнително ще мислим какви граждански права му се полагат.
Това значи всички ромчета постоянно да са в 3 и 4 клас, а след няколко години като се натрупат повече ще трябва да правят допълнителни паралелки за тях.
Определено трябва да има възможност за повтаряне. И не просто възможност, а ясни критерии, при които това да се случва. Дете, което не може да чете или пише няма място в горните класове. Тук не говорим за деца със СОП (въпреки, че и те са проблем), а за деца, които поради мързел или незаинтересованост не желаят да учат.
От 1-ви до 3-ти клас трябва да се потретят и оттам нататък всички останали класове трябва да се повтарят толкова пъти, колкото е числото на класа .
До Анонимен 14... Напротив. Борисов си чете добре. Затова и на следващите избори ще получи най-много гласове.Ти му мисли.
Повече от половината активни българи работят НА ЗАПАД !!! Следователно повече от 75 процента от българите са ЗА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И ЗА НАТО !!! А в Русия дори агитката на Копейкин не смее да припари, да не би да ги мобилизират, а ходят при Митрофанова да ги гуши и инструктира за Възродителния Процес, както по времето на товариш Живков. Тогава братушките товариха и изнесоха в Русия културните ни светини. Проверете в Рилския Манастир, музеите, Плиска и Преслав.
В учуиище се учи и се получават умения. Не се ходи само за присъствие, който няма акъл, да копае на нивата или да мъкне дърва. Марсианците за друго не стават - те са функция на дебелото си черво и са долна класа, нямат място в училище.
Не мога да повярвам, че някой най-накрая говори за децата, които искат да учат и заслужават условия за развитие! Направете нещо най-сетне и за тези деца, дайте им шанс да се кладират със състезания и изпити за училища, в които ще се чувстват сред себеподобни, вместо да ги убивате с критерия за уседналост!
В Германия повтарят дори и първи клас !!! Казват, че е по-добре да загубиш една, или дори две години, отколкото после цял живот.
Като прочетох заглавието на новината, се зарадвах, защото разбрах, че народните ни представители са започнали да се самопреценяват правилно.
Проблемът е в програмите, учениците, програмите и в самите учители. Няма дете, което не сика да учи, но зависи какво и как. Ако не му грабнеш интереса, започва да учи глупости или научава всичко по грешния начин.
Да! Да повтарят от първи до осми минимум! Аман от "интегрирани" шведи, които не знаят азбуката, но имат дипломи! С тези дипломи в най-добрия случай могат да си избършат ***, защото за нищо друго не им вършат работа! Ама много НПО-та ще останат без хранилка!
Децата трябва да бъдат обхванати в детски завсения поне от 4-година възраст. Да се обучават на езика, защото в много семейства за децата се грижат на ниво облкужване и хранене, но не им четат, не ги запознават с нищо. В пети клас в учебния материал има много понятия, думи, явления и т.н., които не могат да бъдат просто показани., материалът си е сериозен. Когато някой нещо не разбира, той или става агресивен, или се затваря, или става апатичен.
17 годишен - 2ри клас. Не може да пише може само да преписва. Още първия ден се изтропа зад чиновете. Хахахах това ми го разправя един бивш даскал :))))
Над час дебати да се повтарят ли трети и четвърти клас