При толкова нискотарифни самолети,да се пътуваш с автобус от Виена до Бургас ,си е наказание.
Не жателе пострадалите, щото са д3били, които НЕ са сложили колани! Всъщност в междуградските автобуси 99% не слагат!
Като човек обиколил над 20 държави с мотор, мога да кажа, че нашите пътища при дъжд са най хлъзгави. Карам по италианските магистрали със 140км/ч при дъжд, мотора не мръдва, в Турция същото, в България все едно караш на пързалка.
Не смея дори да си представя и част от събитието, камо ли какво е било да си вътре в автобуса. Добре, че съдбата е била с хората този път.
С дрогирани шофьори на коли на рейсове чингета жени всякакви пандемия от наркотици за да прави някой милиони от продажбата им
Тахокартата, веднага ще покаже колко часа е шофирал, при какви почивки и т.н. Но при днешните сериозни глоби, едва ли някой шофьор ще си позволи да надраска картата. Така че, може да е нещо друго. Това че автобуса е минал технически преглед, все още нищо не означава. При нас прегледите са пунта мара. Гледат едни спирачки и дотам.
Как се стигна до катастрофата с автобус край Бургас?