какви скоростни писти *** бакук всичко е в дупки и на бабуни колко катастрофи станаха заради разбитата ви инфраструктура. един подлез и един надлез не направихте. Сливница е скорстно шосе защо не е с огради и мантинели *** бакук. подавай оставка и отивай на съд за геноцид
колко души умряха и нищо не се направи, сега пак популистки повявания... клати ти се стола сериозно Фандъче, скоро ще те клати цяла софия!
В тази държава всеки коментира работата на другите и е много голям специалист? Фандъкова направи от западна София райони без всякаква инфраструктура и после се изказва и дава акъл на Пътна полиция и обвинява всички други? Ако ти и господина Георгиев си бяхте свършили работата в София нямаше да има толкова нещастия.
проблема е в поведението на самите катаджии, преди 4 дни имаше катастрофа на южната дъга, преди кръговото на Черни връх, тапата беше до Бояна, минах в локалното пред мен караше катаджийска кола, подмина най-безцеремонно и си продължиха, не ги интересуваше нито задръстването , нито 3-те ударени автомобила!!!
Обикновено преди да сложат камерите, слагат и някакво безyмно ниско ограничение на скоростта и всички стават нарушители. Примерно три ленти в една посока в отделно платно за движение и като ти натряскат 30-40 км/ч ограничение, когато е повече от ясно, че и с 100 да караш е безопасно, и да не искаш ставаш нарушител.
Мисля да предложа на общината да финансирам няколко камери около района в който живея. Само се притеснявам да не си сложат парите в джоба и да не свършат нищо, както обикновено правят.
Защо бързате. Изчакайте да се избием още повече по пътищата па след това купувайте камери, осветяване пешеходни пътеки и т.н.
Лондон целия град е в камери и я си стъпил кадето не трябва, я се е показал някой полицай от следващата пресечка да те глоби. У нас и пред полицаите да направиш нарушение, не се знае дали няма да ги домързи да те подгонят.
Колкото и камери да купите, като няма кой да ги гледа тия камери и да налага глоби, полза няма от тях. По-скоро формирайте полицайски екипи, които да се занимават само с камерите и да глобяват по записите от тях, а не да клечат в засада зад храстите и да си искат рушвети.
просто като проектирате и ремонтирате булеварди и улици трябва малко повече да се мисли, всеки светофар с бутон и пешоходна пътека са предпоставка за инцидент, подлези и надлези трябват колкото по-малко точки на съприкосновение има толкова по-добре, в тоя участък от К.Величков до Орин има 3 светофара, 2 от които са напълно излишни,тоя при захарната и тоя при техникума, за какво са? има локално за колите един подлез или наделз решава проблема с пресичането на пешоходци, отделно облекчава трафика
До АнонименЗа да може заместника и по сигурността Димитров да си построи палат за половин милион до Банкя - ето за това са тия камери. Наказани, осъдени и конфискации за корупция обаче при ГЕРБ няма
УСМИХНАТОТО ЛИЦЕ НА КОРУПЦИЯТА. - камери ще купи - много ясно. С к.Димитров ще дигнат по още една къща за половин милион и повече. И за толупа от Банкя ще има отчисления също.
Квартални улички, разрешена скорост до 50 км/ч, безопасна скорост до 40 км/ч, шофира се с 20-30 км/ч. Широк булевард с две отделни платна за движение с поне три ленти във всяка посока, разрешена скорост 50 км/ч, безопасна скорост над 120 км/ч, шофира се с 60-90 км/ч и имало нарушители.
Стига глупости, в България всичко се решава като се наказват и тормозят хората, а никой не говори за надлеза,подлези за разширение и осветяване на пътните платна, за създаване на условия за безконфликтно движени и др. От комунизма до сега автомобилите се увеличиха няколко пъти, а никой не прави паркинг, не разширява мрежата и резултата е ясен. Не са виновни хората, а тези които ни управляват.
да си кажем правичката, нощно време дежурните полицаи предпочитат да седят пред дискотеките и стоянките на уличните жрици та да изцакат по някои балък, това е! да не мислите че тоя младеж като е джиткал със 150 е мислил за това кой закон нарушава и дали има камера в района, но виж ако е видял някъде там полицейски патрул е щял да рипне на спирачките
Задачка за грамотните. Преди 1989 година по Цариградско шосе разрешената максимална скорост беше 110 км/час, а сега е 80 км/час. В двете ленти (без бус лентата) през дадено място преди преминаваха 160 автомобила на минута, а сега 80 автомобила на минута. Какво е разстоянието между колите и с каква скорост са се движели преди и сега.
Фандъкова: Готови сме да купим камери на "Пътна полиция"