19

Анонимен

преди 1 година

Зелената сделка - самоубииството на ЕС!, и всичко покрай тях!

18

Анонимен

преди 1 година

Тя вдигна всички цени, не само на самолетните билети. Квотите за въглероден диоксид всяка година поскъпват, съответно токът и след него всичко.

17

Анонимен

преди 1 година

Пътнически влакове 160 км/ч в Западна Европа. Бързите с 300.

16

Анонимен

преди 1 година

Измишльотини.

15

Гадна Твар

преди 1 година

Нормално. То преди измислената пандемия и куцо, и кьораво се взеха насериозно и почнаха да летят насам-натам. Фръц-пръц с трабантните авиокомпании като Уиз Еър взеха да се превъзмогват ***.

14

Анонимен

преди 1 година

бе не изглежда да е увредил много индустрията като погледнеш небето или флайтрадара

13

Глобално погледнато,

преди 1 година

зелената сделка се провали с гръм и трясък,а Грета Тунди беше забравена заедно с другите еко-***-зеленоиди...

12

Анонимен

преди 1 година

Китай и Индия разбраха ли че правим зелена сделка, защото те двете замърсяват колкото 80% т останалия свят.

11

Анонимен

преди 1 година

"Калпав народ, скапана държава!" - кръчмаря Груйо

10

Анонимен

преди 1 година

Стюардесата да кара самолета щото няма кадри . За кво са ти пилоти ? Стюардесата вдига самолета слага на автопилот и отива при пътниците . А България он еар една стюардеса я бяха направили пилот щото няма кадри :)

9

чудя се

преди 1 година

Къде са новите влакове, които щяха да купят са парите от концесият на летище София? За един преятел питам

8

Анонимен

преди 1 година

Зелената сделка е пълен фарс, който има за цел да облагодетелства с много една малка група от хора, докато обикновения данъкоплатец *** мухи. Извинявам се много, ама е така.

7

българина

преди 1 година

само да попитам, как селянина от Правец построи 6 реактора и проектира оше 2, и направи цялото бдж за 45, а 33 всеки вижда къде е бдж, за който транспорт говори този! България е обречена да изчезне в рамките на ес, първо ще стане област, после само географско понятие...

6

Анонимен

преди 1 година

Самолетият транспорт дълги години е силно дотиран в западните страни. Това нито е пазарна икономика, нито е полезно за хората. Прави се за да се създават работни места. Защото покрай едно летище има мнооооого повече и персонал, и допълнителни връзки , и куп други дейности в сферата на "услугите" (непроизводство), т.е. перчене и място за поглъщане и бърз оборот на пари. Демонстрация на "висок стандарт".

5

Анонимен

преди 1 година

Жвлвзопътнят певоз е най-добрият и най-екологичният. Но автомобилостроенето се разви заради това, че страни като Германия, Франция изчерпаха ресурсите си, а и нямат ноу-хау за ноеи технологии, не веждат и възможност да имат поради нуждата да се борят със САЩ, а не могат.Железопътният транспорт на САЩ е жива трагедия. Защото автоиндустрията, като символ на престиж и много по-оборотана от ж.т. , е далеч по-добра за бърза печалба. Ж.п. е далеч по-добро и за товари, и за далечни пътувания.

4

Анонимен

преди 1 година

Тази статия говори за всичко друго но не и за зелената сделка, както е заглавието!

3

Анонимен

преди 1 година

Те си сега всички съвременни самолети са роботизирани. Пилотите са там само за успокоение на пътниците и да действат при извънредни ситуации и аварии.

2

Анонимен

преди 1 година

Те сега падат като круши а си представям като ги роботизират. Ще станат като на Мъск електрокарите директно у стената!!!

1

Анонимен

преди 1 година

Искайте си парите от държавата пасмина збирщина сте ..Не стига че приемате законите на държавата , а сега и цените не ви устройват пффф