59

Анонимен

преди 1 година

Тая Еврпа, део я гледате днес, няма да я има скоро ...

58

ЯМБОЛИЯ

преди 1 година

Браво Европа. Това е бъдещето.

57

Анонимен

преди 1 година

До: 64, То не е като да няма електрички на над 10 години и такъв проблем няма, деградацията на батеряита е около 15%

56

Много са скъпи

преди 1 година

А цената на батерията е половината от цената на колата. И след (примерно) пет години - пак нова батерия, занчи пак пари за половин нова кола. Не са за нас. Аз ще си карам старата кола поне още десет години.

55

Добър опит!

преди 1 година

Ама не,хората си искат нормалните автомобили! Но продължавайте с пропагандата,нали затова се плаща :)

54

Анонимен

преди 1 година

Харесва ли ни или не, електричките ще заменят ДВГ. Българите естествено не харесват това, но единственото решение е да си организираме собствено производство. Големите автопроизводители от години не разработват нови двигатели и скоростни кутии за коли. Пускат само освежавания на вече съществуващите - основно пипат по софтуера и замяна на компоненти, които вече не се произвеждат.

53

Електрическите

преди 1 година

коли на този етап на технологично развитие са индентични на пластмасовите опаковки за еднократна употреба. При тези субсидии , скъпи батерии с кратък срок на експлоатация хората просто ще ги хвърлят и купуват нови. Никой няма да се занимава с ремонти.

52

Анонимен

преди 1 година

Рекордни лъжи из медии по тая тема. Никой не им иска електричките.

51

aaa

преди 1 година

До Фен на Вики ДжъстисБрат, ще караш тротинетка и ще ядеш скакалци, това е бъдещето за теб и милиони други след 20 години. Ако си по заможен ще ти е електрическа тротинетката. Това е за да не замърсяваш.

50

Анонимен

преди 1 година

До 57 - Имай предвид, че Тесла,които са основнсият на американския и европейските пазари, имаха логистически проблеми и какви ли не забавяни, като за 3 месесеца, продадоха предпоръчки трупани с ГОДИНИ. Не мисля, че този тренд ще продължи да се почкава с темповете, с които очакват някои "анализатори".

49

Случаен минувач

преди 1 година

Новопроизведените коли през 2022 са 80 млн. в целия свят. На този фон електричките са по-малко от 10%. Тази работа не знам как си я представят някои, но цените им ще си останат твърде високи. Най-малкото - няма достатъчно литий за батериите. Моето мнение е, че трябва да се инвестира върху производството на синтетични горива. За производството им се улавя СО2 от въздуха. По този начин ДВГтата стават въглеродно неутрални. В Чили вече работи един такъв завод за синтетични горива.

48

Анонимен

преди 1 година

До Чик чок - Няма в Норвегия, ама те даже не се водят точно Европа ...

47

силно учудЕна

преди 1 година

А на батерии, понеже ще са нужни?!

46

Фен на Вики Джъстис

преди 1 година

Като забранят другите, а за тези които ги имат им вдигат данъците и им налагат екокатегории? Избираш от това което се, предлага. Да ми подарят готварската книга на Грета Тунберг като бонус. Така ще знам след 2 - 3 години, какво ще е разрешено да яде простолюдието

45

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 50 - В Норвеия имаш и масивна отстъпка от първоначалната цена, а данъците там, да не ви казвам какви са. 1.5 двигател се води за голям.

44

Милионерче, давай!

преди 1 година

Начи ся - слушайте а пичуви! ЗИмаш едн панелки манелки, слаагш една голяма батерия у мазяята, караш си телсичката и ти излиза без пари!

43

Анонимен

преди 1 година

Купуват ги само заради ниските данъци, и то повечето за фирмени коли, ако не бяха нисктите данъци никой нямаше да ги купува.

42

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 46 - Аз това го разправях на едни преди още 10 години. Сега данъците са нулеви, но в момента, в който тези колис танат значима част от общта бройка, ще змаине и безплантя ток, и нулевите данъци, и безплатния паркинг, а застраховките ще са масивни, защото опасността от запалените при удър батерии, е мнгоо по-голяма от заплените ДВГ.

41

Анонимен

преди 1 година

Норвежка фериботна компания забрани превоз на електромобили, понеже има риск от непредсказуемо самозапалване, и на ферибот това води до неспасяеми последствия. Пожарът, при който изгоря ферибот през миналата година, изглежда е почнал от електромобил.

40

Анонимен

преди 1 година

В Норвегия вече почнаха да им вдигат и на тях данъците. Сега хем караш кола инвалид, щотот електричката си е кола инвалид, хем плащаш големи данъци.