45

До Laravel

преди 1 година

Ние жалкарите, обаче все още имаме достъп до интернет и можем да проверим и в момента каква е скоростта. А хората, които сравняват трафика на София и Ню Йорк са достойни емигранти.

44

Анонимен

преди 1 година

Средната скорост на метрото по лъч 1 (най-добрия) е 31 км/ч между Младост и Люлин, като има по-малко спирки, няма светофари и се движи по сравнително права линия и няма 90 градусови завои. Като тръгне някой да се отнася със средни скорости и голяма манипулация става, защото наземния градски транспорт обикновено се движи със под 20 км/ч във всеки милионен град!

43

Анонимен

преди 1 година

hmm

42

Анонимен

преди 1 година

Някои столични квартали нямат инфраструктура, на тоя колите му виновни.

41

Кирил Петков

преди 1 година

Промяната продължава на пълна пара!

40

Анонимен

преди 1 година

още един иска ви бърка в джобовете с "добри намерения" няма ли някой да предложи който шофира директно да го спират и да го йеwaт, абе шофьорите са виновни и за мръсния ъздух нищо че се вкарва от европа *** за горене

39

Лхггф

преди 1 година

После чакай държавата да оправят, смешници...

38

Край

преди 1 година

Ми с кола в пик часовете средната скорост е около 14 км / час. Колите трябва да станат 3 - 4 пъти по малко за да се отпуши града. Дзверски такси за паркиране трябва и никакво паркиране по булевардите. Във Виена минава 1 кола на три минути по булеварда - всичко е на метрото. Паркиране 7 - 8 евраци на час. Ако искаш.

37

Анонимен

преди 1 година

екипът на софия , като оня със спаси софия Бончо, ай сиктир предизборни лъжи София след Фандъкова не вярва на екипите спешна помощ

36

МНЕНИЕ

преди 1 година

София стана пълна Боза по тема Транспорт . Опитайте се да се качите в Градския Транспорт - Ще ви трябва Кредитна Карта от определена Банка , ще ви искат Смартфон , ще ви искат номера на банковата сметка заедно с ЕГН . Ще ви дам един пример - бях в Украйна - Харков преди 10 години - колкото София е . Нямаше автомобили по пътя , въпреки широките булеварди , НО Метрото беше стигнало до всеки Дом , Офис , Завод . И струваше 40 стотинки . В София няма никакво Планиране .

35

института по статист

преди 1 година

В ЕС е изградена и зелена вълна по улиците . Тук е абсолютно забранено да се мисли по такъв въпрос за бързо пътуване. Тук е позволено да се мисли само за далавера.

34

Румен

преди 1 година

Най големия градостройтел арх. Адолф Мусман на България. Предвиди София да се разраства в четири лъча . Два към Самоков и Ихтиман и два към Сливница и Перник. От проекта бе изградено булевард Цар Борис ||| до Княжево и Цариградско шосе до 8 км. След светската окупация 1944г. Този проект се анулира 1952г. и се изградиха улички за каручки. Комплекси по светски модел, без гаражи / Изток, Изгрев ,Яворов, Илинден и т. н.

33

Анонимен

преди 1 година

Турция си реши същия проблем в Истамбул, техни архитекти могат да свършат тази работа и тук и да няма проблем от подобен род! Данък след данък няма да решат проблема, но ще пълнят хазната!

32

Анонимен

преди 1 година

Ей тия либрасти никаква спирка нямат. Само забрани са им в главата. В светлата част на деня, разбирай от 8 до 18, 95% от колите се ползват или да отидеш на работа или да свършиш служебен ангажимент. Това се нарича икономика, БВП, така работи света, в частност града. И не градският транспорт трябва да е приоритет а автомобилния. Защото тези дето работя хоум офис са 1% от всички работещи.

31

Анонимен

преди 1 година

Тия от Градска мобилност в София и Топлофикация София само знаят да прибират луди пари, а няма никаква отчетност. Само паразитен мозък може да измисли такса "задръстване".

30

Ан

преди 1 година

В тая стъкмистика е включен и престоя. Това е смехотворно!

29

Радослав

преди 1 година

Само общински хрантутник може да му роди мозъка простотията да се наложи нов данък, за това, че той самият е некадърен и не е способен да създаде нормални условия за придвижване и краде като разпран от инфраструктурните проекти! Първо се създава нормална инфраструктура и нормални условия за пътуване и едва тогава може да се глобяват гражданите!

28

статистическия инсти

преди 1 година

Един град /Франкфурт на Майн/ колкото София по население има хиляди частни еднолични фирми- автобусни превозвачи, улична надземна железница / SB/, подземна железница /UB/, трамвай, километри транспортни скоростни тунелен под града, а с 1500 архитекта

27

Анонимен

преди 1 година

Високи данъци за коли над 5 години, многократно по-високи за такива над 10! Спиране от движение за дръгели над 20! Това е решението!

26

Анонимен

преди 1 година

Поредния гений, ами който не знае от къде да минава и се бута винаги в час пик ще виси в задръствания, повечето от които безделници висящи денонощно по паркинги на молове и хипермаркети. Освен това нали има бус ленти, а какъв точно е ефекта от тях щом средната скорост е 12 км/ч тогава ги махнете и ще се отпушат доста булеварди.