85

БайХ

преди 1 година

Когато въведат зелена вълна,и освободят вторите ленти където ги има,и завършат околовръстния няма да има висене на светофарите

84

Анонимен

преди 1 година

ми като влезат всички в кръстовището и спрат, ще има задръстване... отделно хората са се научили да тръгват всички едновременно на зелено, не през 10 секунди, да се набърка в носа и да се нагримира... иначе метро и велоалеи навсякъде, това е решението и въобще транспорт според съвременните нужди, не както е бил преди 60 години

83

gg

преди 1 година

хАйде лека по лека почна кампанията за кметското място : )след заметения провал на изготвянето на "новият" Общ устройствен план на София няма как да привлечеш много симпатизанти!

82

яя

преди 1 година

бавно е всичко щото *** трябва да се вози на кола, във Виена няма повече коли, врели некипели, има градски транспорт на добро ниво както и колела

81

Анонимен

преди 1 година

Гледал как е във Виена. Там колите са много повече от в София, но нещата да направени както трябва и задръствания почти няма. Примерно гледах наедно кръстовище как минава трамвая и колите. Първо светва зелен светофар за трамвая и той минава, а на негово място върху релсите се наредиха колите за завой наляво, за които светва зелено след това, използвайки по този начин оптимално цялата ширина на булеварда.

80

Анонимен

преди 1 година

Бавен е градския транспорт заради алчността и корупцията в общината. Историята на промените в градския транспорт и на кварталите много ясно го показва.

79

Анонимен

преди 1 година

Градският транспорт е бавен по много причини, като една от тях са оптимизациите на градския транспорт след 1989 година, които го направиха много по-бавно и неудобен. Примерно автобус на 2 минути преди 1989, сега е на 10 минути, автобус, който е бил на 2 минути и половина преди 1989, сега е на 15 минути. При това и маршрутите са променени към по-неудобни за пътуващите, а използвани от много хора линии ги закриха.

78

Анонимен

преди 1 година

Да уточня, че 19,5% от населението на България е в София.

77

Joko

преди 1 година

Любчо , ще цитирам един мой професор "От зелена тиква ( като теб ) семе не вземам " ! Този изкривен икономичеи модел доведе 40% от българското население в София ! Да ти обяснявам ли още или и ти си от онези нискочели завършили хАрвард ?

76

Анонимен

преди 1 година

Градския е бвен дори една кола да няма. Много по-сериозен проблем е да чакам 15 минути на спирката, а не дали пътуването ще е +- 5 минути. Когато спирките са начесто няма как да е висока средната скорост. По Сливница дори без задръстване трудно постигам над 30км/ч с кола - достатъчно е тук там да те хване червено.

75

Анонимен

преди 1 година

До Край Прав си за Виена, но там каква е цената на картите за метро? Щото за 10 дни беше май 7 евро за всичко- метро, градска железница и т.н. Колко е развито метрото там и тук? Защото тук куп квартали нямат метро, а с автобус искат по няколко смени и повече от час път до центъра... Колко са им големи буферните паркинги спрямо нашите? Там са огромни и винаги има места в тях, тук като цяло ги няма или са прекалено малки. Първо се осигурява транспорт и къде да паркираш, тогава се мисли другото.

74

ББ

преди 1 година

София ще е задръстена докато организаторите на движението в столична община не се изметът всичките и се назначат кадърни млади хора цяла София плаче за тотално нова организация на движението и премахване на глупостите като ограничението по Ботевградско шосе 70 км

73

хаха

преди 1 година

До Анонимен 64 Абе, не е съвсем така. Примерно в Братислава задръствания не съм видял. Но там 1. Имат огромни булеварди по нашия стандарт в кварталите. 2. Имат зелена вълна. 3. Разстоянията им са малки. 4. Билетите им са за по час, но това значи спокойно от края на града до центъра да стигнеш за 15мин, да свършиш работа за 30мин и да се върнеш вкъщи. 5. т.4 става заради много чести автобуси- на 5-10 мин освен липсата на задръствания, както и всъщност почти никъде да няма зона на улица

72

Анонимен

преди 1 година

Както обича да казва кметицата - "Софиянци заслужават най-доброто". Само дето не е ясно най-доброто за нея ли или за населението.

71

Анонимен

преди 1 година

Неправилно били паркирали - а къде да паркират правилно? Общината разреши да се застроят много паркинги и лиши хората от съществуващите паркоместа. Общината разреши презастрояването и от къща с двор, в който е имало една кола, се появява блок без паркоместа или недостатъчно и 10-20 коли се появяват на улицата. Защо да глобяват хората за проблем създаден от общината?

70

Анонимен

преди 1 година

Направихте улиците зони за паркиране. Куцо, кьораво и са като се помъкнало навсякъде с таралясниците си... Как нама да има задръствания!?!

69

определени аспекти

преди 1 година

определени аспекти е един голям паркинга в други определени аспекти е превърната в автоморга.навсякъде има изоставени автомобили а общината не реагира на подаваните сигнали за разчистването им

68

Читател

преди 1 година

Стига превзеемания и бръщолевенето истината е една навлеци те в София заедно с ония изверги 240 броя да се върнат на село, да се правят инвестиции както и офиси за чужденците които са навлекли един куп специалисти в областта на айтисектора, та тази работа чудесно може да се върши и на село където ще се създадат и семейства с деца които ще растат в природосъобразна среда. В София е съсредочено всичко, не за друго, а защото парите се крадат от администрацията без свян., идете по родните си

67

Истина

преди 1 година

Проблемът е че оставят хората да нарушават правилата за спиране и паркиране. На всички улици има неправилно паркирани коли и никой от полицията не си върши работата да ги наказва. Софийска община вместо да реши проблема, направи синя и зелена зона за да и озакони задръстванията на всякъде. Трябва да сме като на запад, нямаш паркинг не може да си купиш кола.

66

Анонимен

преди 1 година

Върнете софийското жителство и да се развива икономика и в провинцията.