Абсолютна инсценировка и пошла история, за този дето не му е харесало си е останал за целият престой нали така, направил една снимка с картоф на нещо дето не се разбира и добавил, че персонала бил украински,а той и думичка не им разбирал. *Копейкин харесва това!
Същото ми се случи и в хотел в Албена.. мизерия, мизерия, мизерия... просто тия чужденци/работници им е все тая, не чистят тьотките, не перат като хората, мухъл, плесен и натрупана мизерия.. ама за 4 човека, 5 нощувки all inclusive za 1200лв - такоз'то...
Някой да ви кара да ходите в тези хотели,че и да си плащате.Да не сте украинци.Жалко за българите,избрали нашето черноморие.
До демокрацията криво ляво говорехме и разбирахме руски, но сега младото поколение.... нищо не разбира! Не могат една украинка да свалят щото те надали говорят английски...
В продължение. Номера никой не прави. Парите бих си поискал обратно, ако нещо крайно не ми е харесало (хотелът не ми ги е върнал или ме е настанил в друг подобен без да ме компенсира). Не съм написал долния коментар, но моите виждания са като на човека. Не ти ли хареса някаква услуга и не те ли компенсират, търсиш си правата при издателя на кредитната си карта.
Моля?! Не ти връща парите банката, а издателят на картата ти. Амекс, Виса, Мастъркард. Не се прави на някакъв всезнайко, много ти се моля. На светлинни години си по грамотност. Просто при тебе такава не вирее. И да, логично е, че всеки хотел прави авторизация на картата ти. И? И в супермаркета правиш същото. Ама няма какво да ти обяснявам- много и "разбираш" работите. Все едно на сляп по рождение да обяснявам какво е жълто. И не, парите няма да ти върнат, ако не ти е харесала баничката...
Щом служителите са украинци, нещата са ясни - предвидима трагедия. Те не са дошли да работят, а да отмъкнат каквото могат и да изкярят няколко месеца почивка на наш гръб. Същия ефект върху обслужването биха имали камериерки бразилеро. Всъщност и те са по-почтени и работливи от зеленската pass-мина.
До Анонимен бай *** си ти , това на нормалните банки не става в повечето пъти, трябва да имаш доказалства че не си получил каквото искаш, а ти оспорваш сигурно и баничката че не е с вкуса на баба ти от едно време.. имал бил пари пък *** номера прави. Освен това 5 звездните хотели ти прибират кредитната карта или ти им дават ауторизация за ползването й...ама явно не си наясно
Какви права да си потърсят бе.......................как не Вие срам да предлагате такива мръсни стаи..и чак 4 звезди..от небето ли паднаха...За това хората бягат по Гърция или Турция..Управителката...не било истина..аз на х...ли си да вярвам или на камбаната....
Вече и украинците не искат да работят за мизерните български заплати. Затова вече ще назначават кучета и котки за пиколо, камериерки и т.н. Васил Велев от ДС е в бизнеса да прави от пръдня - боя. От два напъна пръдня изкарва 10 литра боя /бежова/ - гений!
Не ходете на българското море за 2-3 години! До тогава пишман капиталистите от комсомола ще фалират и ще дойде истинския капитализъм и демокрация! Засега имаме феодализъм и онанизъм.
Трябва да си голям мазохист за да отидеш на AllInclusive в България. Най-добрите хотели цена-качество са в Турция. За съжаление пътят си е доста.
Ужасно, какви права имат чужденците тук, и хотел управляват. Това си е чисто безумие, ех тази наша държава, няма на кого да се оплачеш. Страшно, направо абсурдно, но факт - България, ние нямаме права, а някой си руснак или украинец - има, къде се е чуло и видяло това - у нас, само у нас.
Е..те за 4**** какво очакват?Да сa отишли в 6****** тогава нивото можеше да е горе долу на 3***)))
Туристи се оплакват от мизерия в 4-звезден хотел на морето