"Операцията по изтеглянето на кораба струва на държавата 2,8 милиона лева." А ремонтът ,колко струва ? И в крайна сметка кой ще плати разликата ,защото се съмнявам да го продадат за над 3 милиона лева ,и да покрият всички разходи .
6. Липса на песонална отговорност и не реформирана система7. Пълно абдикиране на централната власт от морската политика на държавата И ТАКА ДО КРАЯТ НА СВЕТА
Какво ни научи случеят " Вера Су " : 1. ИА *** нестава за нищо - некомпетентни хора вземат неадекватни решения2.Липса на синхрон и координация межу тези които трябва да реагират на външната граница на Европа3. Хора с големи пагони пенсионирани от флота поставени на места на които са напълно некомпетентни . Не способни да изпълнят задълженията си на новата позиция4. Липса на държавна политика по задължения поети от държавата във вързка с ред конвенции5. вероятно корупционни практики
Морска администрация ако го нареже за скрап дали няма да изкара повече пари. Да съди и собственика на кораба за екологически щети и разчистването.
Не знам как е последните години, но до скоро масова практика беше корабите да се изоставят из океана - особености на развития капитализъм.
А защо капитана е с УСЛОВНА присъда - след всичките поразии дето натвори с кораб ПОД НЕГОВО КОМАНДВАНЕ . Добре че не батисаха съвсем Яйлата.
Успях да измамя банковите служителки в клона на банка ДСК на улица " Дондуков " и един софиянец да вземе кредит с който си върнах моите кредити. Сега той да му мисли след като е с нулев доход и безработен как да си го погасява. Много ми се иска да измамя и други банки и софиянци , за да участвам в тази сделка с " Вера Су " . Все пак Честит 9-ти Септември нашият бивш национален празник на всички служителки от банковия клон на ДСК под петолъчката .
"Вера Су" отива на търг, първоначалната цена е $460 000