Алооооооооо .Като копира статията не знам откъде си поне да беше прочел/ла за Ладата.Няма с двигатели 1,3.Те са с 1,5 и 1,6.
До Анонимен 23 А бе ти 2 думи не можеш да напишеш правилно мнение изказваш.Най калпавата.Изобщо карал ли си кола освен каруца
Един мазен български апаратчик продаде Пакарда на Георги Димитров за един милион долара, защото почти не беше каран, но никой не писа и една дума. За сметка на това пишат руски спяшки
Това е най- калпавата лада! Каквото са можли това са съсипали от чудесният 1.5кубиков двигател на FIAT.затова я спряха тази лада и започнаха да и слагат стария двигатил от лада1500 на новото купи
Руска бракма Квадрат. Аз наистина вярвам, че управлението е излято от бетон (Джереми Кларксон)
До скоро смятах че единственото хубаво нещо на руските коли е цената а сега вече и този мит е разбит!
Имам москвич 412 1500 кубика Двигателя е по лиценз на БМВ. На 150 000 км. С него си изчувах децата. Карах го до морето и планините когато през лятото си взимах опуск. Зареждах го с най силният бензин 95 октана. по бай Тошово време. Бензина струваше 50 ст за литър. За 20 лв пълнех резервоара до гърлото. Живота беше песен. Сега е АД. Не им завиждам на младите.
По онова време американските таралясници че и колите по целия свят бяха такива..само че американските с тройно по големи двигатели и унищожители на бензин!
Шаси на Фиат и двигател на Рено. Бай руснак сменя надписа Фиат с Лада и бил голям в правенето на коли. Ваййййй
СЕГА е вашия шанс! :)))) Нали казвахте, че руските автАмабили са най-по! А сега нещо наистина уникално. Купете я и надцакайте Путин, който несъмнено също й е хвърлил око, за да замени псевдо руския Аурус, с нещо НАИСТИНА РУСКО :)))
Първо няма Лада 2106 със 1300 кубиков двигател и второ това че никога не е излизала от гаража не значи, че след толкова години може да се движи най-много да си остане недвижима собственост.
Интересна обява: Продават Лада от 1989 г. за 110 хил. лева