45

Анонимен

преди 1 година

Колата струва толкова, колкото ти дадат за нея. Човека може да иска и 200 000, важно е колко ще получи.

44

някой

преди 1 година

оли го френ, любовник на русия ще я гушне къту нищо

43

Помня

преди 1 година

И да напомня че такива бракми на старо се продаваха на цена по висока от нова кола.Беше пълна аномалия.

42

Врачанин

преди 1 година

До Голям прос 33 Радвай се , грешиш.А иначе нали помниш, направи си срам .Във Враца имаше само един автосервиз и не смеех да си закарам колата там , че най малко една заплата отлита.Беше аз на теб , ти на мен. Мизерия. Кво да праиш ?

41

Така е ..

преди 1 година

Руснаците никога не са произвеждали коли , а бракми. ***. Всичката им стока е такава.Като че ли и оръжията им баш не ги бива.

40

бай Танас

преди 1 година

Язе у такваз си чувам пpaceто на Борован!

39

Рачко Пръдлето

преди 1 година

Уникален ***,уникален Ви казвам! Като всичко,което се е появило от необятна руска земя. Единственото хубаво нещо от там са суровините, които копаят и продават без човешка намеса в тях. Пипне ли нещо сибирската *** то е до там

38

Ясен Желязков

преди 1 година

След тия километри идваха и по-серизните ремонти. Между 200 и 300 хиляди е първият сериозен ремонт със смяна на почти всичко, а части нямаше. Пълен ремонт плюс тенекеджийски отиваше 3-5 хиляди лева, горе-долу на цената на колата. Ама се правеше, защото няма друга откъде да се вземе. И десетина годишна ей- такава закърпена красавица имаше цена поне на 80% от магазинната, защото се чакаше между 7 и 11 години за нова. Иначе дребни неща като смяна на карбуратор, делко, свещи всеки си ги правеше сам

37

Ясен Желязков

преди 1 година

Сега бати ще ви каже за руските коли. Една такава ЛАДА (има грешка в представянето, има само 1.6 литра в серията), изкарваше между 60-70 и 110-120 хиляди километра безпроблемно каране в зависимост от поддръжката и това да ли е правена в петък. До тия километри се прецакваха шарнирите, поне 2-3 пъти, имаше виетнамски разпределителни валове, които на 20 хиляди се хвърляха, кранчето на отоплението беше пълен ***, гумите бяха всесезонни и първият сняг беше ужас за собственика.

36

Анонимен

преди 1 година

Ми карайте си френските коли ве господа хахахах

35

Сата НАТО

преди 1 година

Точно тая лада с 1300 двигател и 4 скорости, е пълна трагедия.

34

Сата НАТО

преди 1 година

Една подобна кола като се подържа вървеше по 25 - 30 г.----///------ Вървеше, ако я караш по 2-3 000 км на година. Едно море и десетина пъти до село. Руския брак на 60 000 е за сегменти. Да не сме карали лади, да ми разправяш приказки. '92 г започнах да бачкам на Лада 2107, получих я на 330 км - от Мототехника Русе до София. За 15 хил км смених две авансови плочки, счупи амортисьор и протече кранчето на парното. Питай ме как се сменя. Деу Рейсър от същата година изкара 150 000 без проблем.

33

Русомраз

преди 1 година

Eбaтu кypнuка! :)))))Когато ѝ да се отървете от нещо руско, вuнагu ще е късно...

32

Голям прос

преди 1 година

Отворковците, питайте бащите и дядовците си на какви коли са се учили. Ама няма да ви кажат, че у вас само едни усти има и ще ги отворите веднага. Една подобна кола като се подържа вървеше по 25 - 30 г. Караше до там и обратно. Сега какво има, бъкано с електроника возило, като средно статистическото не изкарва и 10 г. Не говоря за хубавите коли, които не са по джоба на 85 % от хората. Ще се радвам да греша, но съвсем друго виждам. И преди всеки втори си правеше сам ремонтите или с малко помощ.

31

Дари

преди 1 година

На кого му е нужен този гълъбарник

30

Влади

преди 1 година

Много вярна граматика:" ВЪВ руските сайтове. " Искам и аз да съм журналист в Днес.бг пиша глупости и то неграмотно. А съм по-интелигентен от всичките ви журналисти.

29

Пушкаров

преди 1 година

Много някой колхозник от малко деревни да се купи за 110 хиляди рубли

28

Инвестор

преди 1 година

Купувам и спасявам парите си от инфлацията.

27

Някой

преди 1 година

До Анонимен 30 Тези с пластмасовите рога на бронята са 1500S и 1600 и са 4 фара.А Лада 1300 и 1300С бяха с 2 фара и на някой пишеше Жигули

26

Анонимен

преди 1 година

Всъщност има и обем 1.3. Само за руски пазар и емблемата отзад беше Жигули, ръкописен шрифт. Иначе си е лада 1600/1500S както бяха познати тук.