9

Хоясан

преди 1 година

До Немо ПродължениеНе става и да се учи... Pascal на хартия, на тетрадка... толкова ни е западнало образованието, материала, който се учи. Майка ми е на 60 години, ми не е ок и тя, и сегашните деца да учат едно и също нещо. В университетите е още по-хард, неща от 60-те години се учат, които в днешно време просто не са приложими или науката работи по друг начин вече - с модерна апаратура, модерни методи, модерно мислене... ония нафталинените мумии - "доценти", "професори" и са само за заплатата

8

Качаков

преди 1 година

Поредния говнRp който обяснява колко по-добре се справяме от другите в това или онова, но не може да обясни защо сме последни по стандарт в ЕС.

7

Хахахахахахахахахаха

преди 1 година

Все родителите са ви в устата ей :) Време е да се проумее, че децата имат едно поведение вкъщи, и друго в училище. Възрастните сме по абсолютно същият начин! Факт е, че масово индивидите в България не покриват минимално ниво на интелект, но как да е друго като разсипахте училищата? Учителите в целия този процес са тези, които имат поглед върху поведението на децата в училище!ТЕ трябва да имат добър контакт с родителите и да информират!Проумейте го! Не да седят и да пишат двойки! А да КОМУНИКИРАТ

6

Немо Продължение

преди 1 година

Четвърто- също следствие от финансирането - масово разкриване на "специализирани" паралелки, в учебни заведения, които нямат нито база, нито традиции, нито преподаватели с нужния профил, за да предложат адекватна подготовка.Не може в 9-ти клас, в паралелка с ИТ профил, в "елитен" техникум, по инф. технологии да се правят презентации в PowerPoint.И не на последно място - също функция на финансирането - дисциплината и вътрешния ред.Въвеждане на адекватни правила и санкции.Тук роля има и МВР дори.

5

Анонимен

преди 1 година

Спрете се вече с тоя 1.09! Идете в БГ училище и вижте каква адски жега е в момента. Как се учи и работи на 35 градуса бе хора? Тия в учрежденията са на климатици, децата са на течение. Училищата нямат пари да плащат климатици и сметките за ток. За това решението трябва за е на държавно ниво. Първо оправяте проблема с адската жега в стаите после мислите за 1.09. Затворете се 30 човека в 1 стая, затворете прозорците за да може да пуснете щорите, стойте 6 часа на 38 градуса и ще разберете!

4

Анонимен

преди 1 година

Абсолютно съгласен с 2... Образованието е като здравеопазването...в училище и в държавните заведения се убива номера и накрая..."Заповядайте в частния ми кабинет за преглед/или на частни уроци" ! И в двете сфери се наливат едни чували с пари, правят се невероятни експерименти та белким нещо стане и нещата потръгнат но парите потъват, надеждите на родителите и пациентите за адекватност също....

3

Немо

преди 1 година

Проблемите в образованието са многослойни и комплексни, но има някои фундаментални проблема, които трябва да се решат.Първо и основно - финансирането.Докато се финансират училища на "глава ***", всеки ще се стреми да привлече повече деца -все едно как.Второ - може би донякъде следствие от горното - в поне 70% от училищата няма пълноценни кабинети по природни науки (повечето заедно с хранилищата станаха класни стаи).Какво значение има тогава съдържанието на учебниците по природни науки??

2

Анонимен

преди 1 година

"но къде са родителите" - а ич ги няма бе, само дето постоянно плащат за частни уроци, извънкласни занимания, учат децата у дома, след часовете, за да може накрая някой самозабравил се учител да им пише ниска оценка, че тия уроци не са при него. Въведете механизъм за по-сериозна проверка на учителите и по-лесна проверка, дали са оценили правилно децата. Натиснете ги да си плащат данъците от частните уроци. Та там са родителите, дърпат напред образованието въпреки "образователната ни система".

1

Анонимен

преди 1 година

То първо децата нищо не са научили с груповатата ви учебна програма по всичкология. Второ за да вкараш нещо в практика им трябват пари. Иначе може да вкарат по един билет за Германия или Англия.