8

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 11 А не е ли по-лесно и добре ``специалистите`` от Информационно обслужване да напуснат завинаги, налъм ***?!!! Тия НИКОГА НИЩО не успяха да направят както трябва!!!!!!

7

Лекар специалист

преди 1 година

Тотален хаос е. Няма актуализация на софтуера.Програмата забива ,дава грешни кодове, не приема кода на издаването на направлението.Връщаме пациенти ,които не са спешни за след 10 дни/надяваме се дотогава нещата да се оправят/, не мага да изадам болничен лист и т.н.-абе тези ид**ти от здрваната касата и министерството реално работили ли са и един ден с пациенти. Направихте нас и пациентите на маймуни

6

Анонимен

преди 1 година

Исках направление за УНГ за децата и се издаде успешно за УНГ,а не за гинеколог,но пък за едното дете даде грешка поради неясна "външна грешка", съответно специалиста не го получи навреме и все пак прегледаха детето с хиляди уговорки, че по-късно ще им бъде изпратено от ЛЛ. На хартия нямало вече вариант, а ако спре и интернета, което често се случва при нашия ЛЛ, оставаш вързан да чакаш, защото вече са зависими с тази система.

5

аз

преди 1 година

До Анонимен 6 Не е цъкнал грешен код, а какъвто и код да цъкнеш излиза гинеколог.

4

Анонимен

преди 1 година

И какво е виновна системата, че джипито е цъкнал грешен код?!

3

Анонимен

преди 1 година

Що ли не съм изненадан

2

Анонимен

преди 1 година

vseki klient s priemno video kakvi oplakvania ima i kakvo mu kazvat doktoriata.

1

Анонимен

преди 1 година

samo srestu prastovi otpechataci i barza snimka s telefona na doktora i klienta pri priemane na klient.