До Анонимен 11 А не е ли по-лесно и добре ``специалистите`` от Информационно обслужване да напуснат завинаги, налъм ***?!!! Тия НИКОГА НИЩО не успяха да направят както трябва!!!!!!
Тотален хаос е. Няма актуализация на софтуера.Програмата забива ,дава грешни кодове, не приема кода на издаването на направлението.Връщаме пациенти ,които не са спешни за след 10 дни/надяваме се дотогава нещата да се оправят/, не мага да изадам болничен лист и т.н.-абе тези ид**ти от здрваната касата и министерството реално работили ли са и един ден с пациенти. Направихте нас и пациентите на маймуни
Исках направление за УНГ за децата и се издаде успешно за УНГ,а не за гинеколог,но пък за едното дете даде грешка поради неясна "външна грешка", съответно специалиста не го получи навреме и все пак прегледаха детето с хиляди уговорки, че по-късно ще им бъде изпратено от ЛЛ. На хартия нямало вече вариант, а ако спре и интернета, което често се случва при нашия ЛЛ, оставаш вързан да чакаш, защото вече са зависими с тази система.
samo srestu prastovi otpechataci i barza snimka s telefona na doktora i klienta pri priemane na klient.
Проблеми с онлайн направленията - има ли хаос в системата?