Изключително некадърен пилот. И докато това е нормално за лоукост компаниите то за БА си е новост. НО това е само началото!!! Вече практика бармани и сервитьори да се преквалифицират в пилоти, търговци на финансовите пазари а може би и доктори......Глобализация брат................и навсякъде мега НЕКАДЪРНИЦИ !!! Изпитвам го на гърба си от няколко години както в Бг така и в Западна Европа.
От 25 тршлиона БВП само 5 трилиона са индустрия и селско стопанство. Останалото са услуги и финансови схеми. Но дългът от 130% е реален. Проблемът е, че САЩ яко помпат световната инфлация, като печатат трилиони долари всяка година. Покрай Ковид доста прекалиха с печатните услуги. Но не им пука, защото доларите ги плащаме ние.
Истински пилоти и отличен самолет.Пилотите на British Airways за пореден път доказват,че са добре подготвени.Преди няколко години на същото летище приземиха самолет,на който и двата двигателя не работеха.
Всичко е радост и веселия, до момента в който се усетиш, че това е сложено топ-новина, за да не се говори за шизофренията на Кунг-Фу Пандата в НС.
"Кравсрника птехвърли 39 трилиона дойляра дълг"_________________________________ Пиндостанското министерство на финансите декларира, че за пръв път в историята държавният дълг на Пиндостан е надхвърлил $30 трилиона. Резонанс на този дълг е нашата инфлация.
Браво на пилотите. ***...те които коментират тук явно никога не са летели и си нямат на представа какво би се случило ако лявото крило бе докоснало пистата.
Просто не успява да кацне от първи път. Какво преобръщане. Какви филми правите. А цензурата ви е на ниво, но колкото по-малко потребите влизат в сайта ви, вървите на долу!. пРОСТА МАТЕМАТИКА!
"само тези с изглед отляво на самолета можеха да разберат колко близо до удар е било крилото"___________________________________________________________________ Видяха бетона на две педи от носовете си.
Самолета се наклони 10 градуса... репортерите: за малко да се преобърне... Вие преобръщане виждали ли сте? Щото то е 180 градуса... Има-няма му остават още 170 градуса до 'за малко', което е 17 пъти повече...
Заобикалянето - известно още като "прекъснато кацане" - е напълно безопасно, когато се предприема не по-късно от точката на глисадата, известна като "точка на вземане на решение". Вятърът е блъскал този самолет няколко пъти в полосата и неговото "прекъснато кацане" е страшно късметлийско.
Самолет едва не се преобърна кацайки на летище Хитроу