38

Alex

преди 2 години

Де е Артър Хейли, де е Артър Кларк, де е Чехов, де е Толстой :)

37

СПОРЕД МЕН,

преди 2 години

Българката жена-пилот на Боинг 737 Райна Косева преди година приземи успешно самолета си на това летище при ужасни метеорологични условия. Повечето пилоти на други самолети тогава отказваха кацане на Хийтроу.

36

Анонимен

преди 2 години

След този случай . Пилота е вече с опит

35

Никой

преди 2 години

Първо пилота подходи добре, но след малкия подскок не се усети, че е отново във въздуха. Оттам изпусна нещата но поне са го научили да действува решително и да се откаже от кацането. При повторното опиране опря и опашката за малко, преди да започне да набира височина, което може да е много опасно. Но в случая малко боя ще свърши работа. Неопитен пилот със сигурност, Бритиш Еъруейс или не. Ще му държи влага тази случка, поне за 20 години напред. Не питай старо а патило.

34

профес.мореплавател

преди 2 години

До 38. Не пиши глупости. Възел е скорост. Миля е разстояние.

33

Анонимен

преди 2 години

нищо интересно

32

Стоян

преди 2 години

За сведение - "Летище" е на Артър Хейли...

31

Лош превод

преди 2 години

Скоростта в авиацията се измерва във възли, а не мили. 140 възела е 161 мили.

30

Вариации

преди 2 години

На пилота раджпут сингх му се е заплела брадата в щурвала точно преди година и още на може да я разплете, понеже религията не му позволява да я отреже!

29

Добре

преди 2 години

че не включи реверса

28

Анонимен

преди 2 години

даде му газ до ламнарината и се опраеха нещата . добра реакция

27

Хоясан

преди 2 години

До АнонименТ'ва е било преди 2 месеца, мисирко.

26

Анонимен

преди 2 години

Бързо реагира пилотът .

25

Анонимен

преди 2 години

Къде е видеото с почти преобърнатия самолет, че сте качили само едно с тривиален "go-around" с вятър. Като гледам иначе има и опитни пилоти тук във форумите, свържете се с Бритиш Еъруейз, да им препоръчате.

24

Анонимен

преди 2 години

ГОЛЕМА НЮЗ...

23

ДДРОнег

преди 2 години

Май беше в "Летище" на Артър Кларк тези думи : "Високите заплати на пилотите са не за иначе рутинните полети, а именно за бърза , правилна и ефективна реакция в такива ситуации"

22

Майна

преди 2 години

Тва сериозно ли е новина? Такива кацания се случват всеки Божи ден по целия свят, това дори си беше сравнително спокойно с насрещен вятър. При страничен, ниска облачност и силен дъжд/сняг може да се каже, че ситуацията е рискова.

21

чукча

преди 2 години

"почти събаря самолета", "преобръщайки се несигурно наляво"....то бива да ти липсва интелект и да пишеш простотии, ама някои хора винаги изненадват... Алкохолизмът не прощава...мда...

20

Анонимен

преди 2 години

Пилота е неопитен. С малко летателни часове. Ако беше натиснал носа надолу а не да го вири самолета щеше да кацна. Същото така трябваше с по малка скорост да заходи към пистата вятъра беше достатъчно силен за да може да кацне с по малко от 230 км в час. Но така се получава когато за полоти се взимат хора с други професии които не са за тази работа. Недостига на пилоти карат компаниите да правят компромиси със сигурноста на полетите. Никога не се качвайте на самолети. Опасно е.

19

Анонимен

преди 2 години

Когато пилотЯ докарва нещата до 50/50 и някой твърди колко бил дОбър ми става наистина МНОГО смешно!.........Стига да не съм във въпросният самолет, разбира се.