До 27Може и така да е, аз не съм взел и стотинка, но се вижда начина на управление, прави се и след това кучета го яли, поддръжка никаква.
Колко партии се облагодетелствуваха, за сметка на БДЖ? От разни поръчки, и от разлика, между вложеното, и даденото. За пример, 14 милиона за ремонт на Централна гара София, в момента вече се разпада, не работещи ескалатори, пропаднали павета по пероните, провиснали, и изпаднали окачени тавани.
Отделно, ще повтинеят билетите, щот Брюксел иска националните бюджети да плащат. Лесно е да се разпореждаш с чужди пари.
След 20 години ,,,ДА АМА НЕ. НЯМА ОПРАВИЯ 1983 година започнах работа в БДЖ, И един току що пенсиониран ми каза ---- Момче , преди 40 години когато зпочвах работа тук ми казаха "" То сега не е много добре ,ама ще се оправи"" СЕга го говорят на тебе същото. ----Избора е твой. И Знаете ли какво направих???Послушах го.Безкарайни благодарности му дължа.Не се оправи 38 години. и няма да бъде.
Новия транспортен министър само спомена за вдигане на скоростта до "безопасната възможна" и влакът в Мездра дерайлира. Това, което Боко разигра с магистралите, тези ще го разиграят с жп линиите.
Тук няма нищо интересно което да се транспортира по ЖП мрежата и ЕС го интересува, ако имаше отдавна да се е изградила инфраструктурата. За празни влакове аз лично не давам и лев, за комуниста от Екон-та да си прекара обемните и тежки пратки нито стотинка.
30 годин бях машинист на дизелов локомотив 04-та серия. Произведен във Виена. Имаше много добре подържан релсов път благодарение на ЖП войските. С този локомотив съм развивал 140 км в час с 9 вагона. До морето стигах за 5.45 часа. От както ни докараха разстурацията жп пътя се разпадна. Виждате колко влака дерайлират поради некачественият жп път. Вече ги няма и кантонерите които даваха предупреждение за паднали скали на релсите и много локомотиви се удряха в скали. Рзстурацията е пълна Честито.
с десетките милиарди които се "усвоиха" (нарочно е в кавички) Бг можеше да е досега с най-модерната и бърза ЖП мрежа в Източна Европа, уви ..
ЕС ни дадоха пари да покрием 3 пъти страната с релси но на Бойко чекмеджето се оказа дълбоко и с двойно дъно
До Айде тогаваТо първо НКЖИ трябва да си оправят пътищата. А БДЖ има гарантиран монопол, вече не знам до коя година го удължиха. Разстоянието София-Русе в Германия се минава за малко повече от час. Тук е ужас.
Опааа. Еконт Събев явно вижда бъдещето. После ми говорете, че ще рутите корупцията. Да, ама друг път. Мошеници.
Тези не са се возили в БДЖ. Какви 160, какви пет лева? Тук при 30 композицията се разпада и дерайлира.
Какви са тези скорости? Погледнете разписанието на БДЖ , от Петрич до Варна с влак,се пътува по разписание деветнадесет часа.
ЕС иска скорост поне 160 км/ч и по-евтини билети за влаковете