15

Анонимен

преди 2 години

Веднъж се возих с подобни превозвачи от Германия до България. Бързо забелязах че доста неща им липсват като винетки например. Шофьора каза че ако плащат всичко както си му е реда, няма да имат печалба. Ще трябва да вдигнат цената толкова много че почти никой няма да го ползва и ще останат без работа.

14

stiling

преди 2 години

Въпроса е след като няма лиценз за международни превози, каква застраховка има? Най-вероятно има такава само за територията на Северна Македония! Тоест при тази катастрофа на чужда територия няма застраховка! Тоест няма да получат нищо семействата на пострадалите. Въпроса също е как нашите власти са пуснали автобус без застраховка на наша територия? Ако беше блъснал и убил наши сънародници какво щеше да стане, кой щеше да плати! И нашите са за уволнение!

13

Уточнение

преди 2 години

Журналистите нещо сте в грешка. Документите на превозното средство се гледат от граничните полицаи и вероятно те са уволнени. Това, че работят на митницата полицаи, не ги прави митничари. Митничарите следят за багажа и товарите, които се пренасят. Лицензите се следят от граничните полицаи.

12

верно

преди 2 години

едно стекче кока кола кенчета 6 бр и минаваш с всякакви стоки в колата/автобуса, така работят македонците там. за съжаление са умрели от глад и всякакви подаяния взимат.

11

4epa

преди 2 години

ИМА СИ ТАКСИ ЗА ВСЯКА ЕКСТРА - ТОРБИ4КИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗБИВАТ !!!!!!!! НА СРЕЩАТА ПЛАМЕН УЗУНОВ И БАЩАТА НА МИТНИ4АРКАТА КОЯТО НА ДРУГИЯ ДЕН СТАНА ШЕФКА НА ПЛОВДИВСКАТА МИТНИЦА !!!! КАДЕ ОТИДЕ ПОДАРАКА С ФИНИКИИЦИТЕ - ФИГУРА ТУК ФИГУРА ТАМ- БОГ ДА ВИ Е НА ПОМОЩ !!!!!!!!!

10

Реално

преди 2 години

Може да намерят много административни пропуски, но те не са причината за катастрофата. Това са множество от действия/бездействия, които водят то момента на магистралата. Но причината за катастрофата не е липсваща хартийка в някаква папка.

9

Анонимен

преди 2 години

Коментарите са излишни. Някой знае ли какво трябва да проверяват митническите служители? Май пак го отнасят най- малките.

8

А нашите и турските

преди 2 години

митничари как са ги пускали?Особено на влизане у нас на връщане от Т-я,когато в автобуса е имало големи количества запалими материали-бензин и/или спирт? Вероятно колкото по на изток се отива,толкова по-мазна става ръката на митничаря. Какво да се прави,ориенталщина,а у нас тя е модифицрана и от кадровия подход на соца, за който знаем,че трябваше да отговаряш на такива и такива условия,но едното от тях беше и как да се казваш,чий роднина си.И не е преодоляно минало, а грубо настояще.

7

Анонимен

преди 2 години

Добре, но те не са минали само през тяхната граница.

6

Анонимен

преди 2 години

И там само отчитат дейност!

5

Анонимен

преди 2 години

Само този автобус ли е бил без лиценз другите три от групата редовни ли са?

4

Дааам

преди 2 години

В нормланите страни и мениджмънти първи си трягва началника.Няма по запознат от началника.Махнали ми.шк.ите долу.ама нали сме Балканяц все що правим е с г-а нагоре.

3

Анонимен

преди 2 години

А българските митничари чакат бонуси за Коледа. Всички са подменени с хора на Узунов и Рашков.

2

Анонимен

преди 2 години

Те хубаво са направили отстъпка за техния си автобус, ами нашите защо са позволили на територията на ЕС да се движи чужд автобус без лиценз за превоз на хора? Ония ако са за уволнение, нашите са за затвора.

1

Анонимен

преди 2 години

Кел файда?