От днес ще можем да пътуваме много по-бързо, безопасно и сигурно, заяви Терзиева. Тя обясни, че пускането на новия участък съкращава пътуването с 30 минути. Вече е разрешена скорост от 120 км в час по цялото трасе от пернишкия квартал "Даскалово" до Дупница, а през август ще бъде подписан акт 16 и ще отпадне ограничението от 120 км, съобщи Лазар Лазаров, председател на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура".
отсечката е строена 2007 - 2013 та. Приета е без АКТ 16! Има италианста фирма, но не и македонска -иначе тя щеше да е спомената!
Не се знае точно коя фирма е построила тази част от пътя.Фирмите строили 39км.от участъка на уж АМ ,,Струма" са 4 .Проектантът е италианска фирма ,контролът е на белгийска .Така,че стига сме се обвинявали за качеството на бг строителство.
Отсечката от Перник до Диканите се строи много преди правителствата на Бойко!Той няма нищо общо!Това беше при правителството на триглавата ламя дпс ,ндсв,бсп!Главните изпълнители са гръцка фирма с под изпълнители македонски фирми.За времето си беше перфектна и помня че точно при спусканията в посока Благоевград и другото в посока София имаше знаци 80 ,почти винаги имаше кат патрули в ниското и дебнеха за нарушители!Ограничение 80!Сега всичко живо лети по ккапаните ни пътища със 130 и нагоре !
Не е затова, а защото администрацията на Станишев направи големи гафове с кадастралната карта. Има имоти, които не са отчуждени и магистралата минава през тях. Това е причината днес този участък да е на практика нелегален и да е сложено фиктивно ограничение от 120км/ч. Тотално комунистическо безхаберие! За да бъде всичко наред, трябва да се разруши трасето там, да се проектира по-добре и да се построи наново. Като дойдоха на власт от ГЕРБ, бяха пред свършен факт и така си остана този лот.
До Анонимен 50======Добре, може и да е така, но ето идва Бойко Методиев Борисов, генерал, специалист по всичко, най-паче по пътно строителство и икономии от строителни материали и от качество и пренасочване на пари към шкафчета и чужди банки. Той защо не оправи калпавия път, който е заварил? Защо? Защо паленцата му сега джафкате? Защо? От любов към Вожда ли? Перверзна любов!
Точно в този участък няма никакви проблеми настилката. Но отклоненията за почивка (ушите) са направени лошо и не са обозначени добре. Просто сива мантинела няма как да се види в тъмното.
Скапана дъжава пълна с идиотии. Разочерование ден след ден, мандат след мандат, десетилетие след десетилетие. На това му се вика некадърен, неспособен, негоден народ робуващ век след век.
Минавал съм с нова кола в този участък, но това не е магистрала, имаше аквапланинг и с труд удържах колата. Ако е строена по времето на Станишев и от македонска фирма, бойковите магистрали са в пъти по качествени. Но червените кхмери след като взеха "вся власть" да започнат да строят и ремонтират. За седем месеца опапаха парите на уж "крадецът" Бойко. Нищо и само заеми. Народе,сляп ли си или машинно манипулиран?
Това,че пътят не е магистрала,не означава че е с лошо качество.Напротив,от Даскалово до Долна Диканя пътят е добър,но трябва да се спазва ограничението на скоростта.
България отдавна трябваше да е Обявена за страна от третия свят!! И да бъдат предупреждавани туристите и превинаващите за опасностите създадени от коренното население аборигени!!!Затваряй Меркел и марш от Европа!!Продажно племе !!!
Не може да бъде сертифицирана като магистрала основно заради пътното трасе. Не отговаря на Надлъжните наклони и проектната скорост на виражите. Надлъжните наклони са мах 6% и то по изключение!!! В участъка са има надлъжни наклони доста повече. радиуса на завоите също. При ремонт на настилка, мантинели- трасето не се променя, затова този участък никога няма да отговаря на изискванията за магистрала!
И ДОГАН СА УПРАВЛЯВАЛИ ТОГАВА. ТОВА ДА СЕ ОТБЕЛЕЖИ. И ДА СЕ ЗАВЕДЕ ДЕЛО ПРОТИВ ТЯХ. И ТЕ ЯКО СА КРАЛИ. НЕ САМО СТАНИША ДА ПЛЮЕ ПО НИНОВА А ДА СЕ ЗАМИСЛИ ЩО Е СТОРИЛ.
Асфалтът в този участък е в пъти по-добре от новите участъци на Бойко, които вече са с пукнатини
Фирма от РМС построила фаталния участък от "Струма"