И като тия тупнат автоджамбазите,ще проходиш пеша бе!Разправии със застрахователи,ходене по мъките.Таралясник за 2000лв ме кара от точка А до точка Б и неми дреме за него.Спокойствието е безценно!Рано е в България с тия мутри да се взима нова кола.Но като дойдеш на мера ще хванеш за вера!(Народна поговорка)
Цитат: " Чака се между 6 и 8 месеца, за някои марки дори година. " Е, така е при капитализма - чакаш. Аз по времето на соца си купих Вартбурга 14 дни след като си направих вноската.
Турчинът получава средна пенсия от 400 евро с обезценената си лира , а средната заплата им около 1000 евро. Не говори глупости. В момента покупателната възможност им е доста по-добра от нашата. Хубав кашкавал може да си купиш за 5-6 евро, сирене за 4 евро
Доста домакинства могат да си го позволят. Стотици хиляди. Но доста предпочитат да купят някаква тотална кошница (дърти Ауди-та, БМВ-та, Мерцедес-и), в която на година влагат толкова, колкото би излязъл лизингът на една чисто нова Сюпърб, Мазда 6 или Инсигния, например. Около мен няма човек без нова кола- всички домакинства са така. Като започнеш от евтини марки и се стигне до екзотики.
Чорапа каза, който иска евтино гориво или азотни торове да отиде да си набере от Черно море . Вера су ви чака
Слез на Земята, моля те. Лирата се обезцени тотално, турчинът е по-беден от всякога, той седнал да говори колко евтин бил бензинът в Турция... Гледа се PLI на населението при СРЗ. Айде провери колко е PLI при СРЗ в Турция и сравни с нашия PLI. Ще се изненадаш много сериозно. Неслучайно 30 милиона турци работят черна работа в ЕС, защото е много хубаво при диктатора Ердоган и защото бензинът е много евтин.
Коли втора употреба не карам. Пожелавам на всекиго да може да разбере колко всъщност евтино е да имаш нов автомобил. Няма ремонти, няма нищо. През 3-4 години сменяш за следващия модел и толкоз. Пускаш безлихвен лизинг с 35% остатъчна стойност и нищо не те интересува. Хубав нов автомобил за около 70-80к (каталожна цена 80-90) не тежи по никакъв начин на семейния бюджет. Да не говорим, че има малки градски решения и за по 30к лв.. Но българинът иска немски огормен параход осма употреба.
Интересно при цени на горивата които са се задали от порядъка на 4-5 лева колко ли автомобили на тая цена ще могат да продадат скрападжиите?
Всичко поскъпва при чорапа.Миналата година гражданската ми беше 248 лева, сега в същата застрахователна компания вече е 286 лева.
200 хил. км и за това търгашите не ги кукували????? Срещу 100 лева тая кола става на 130 хил. нов внос, карана от една баба само в Неделя до съседното село на магазин.
А колко по просто би било да се кажеЗаради увеличената парична маса в населението и като защита от задаващата се инфлация-Компенсираме всичко това с повишаване на цените,нещо което се отнася и за имотите и за автомобилите и за техниката и за стоките от първа необходимост!
До 20 - - - До Сърбия мога да отида да видя колко е газът в момента. 2 пъти по евтин от в България.
Възможно е най-накрая хората в големите градове да разберат, че не е задължително да притежаваш по 1-2 автомобила. Градският транспорт е 1,5лв, дори и всеки ден да се пътува, са 1000лв на година без абонамент. Една кола вече излиза по 600-700лв на година, ако е без автокаско и не се шофира, само данък, ГО и преглед. Когато отидем в чужбина, как бързо се оправяме с градския транспорт там, а тук всеки е велик, под нивото му е.
Хахахаха. Страшни небивалици! Цените на колите втора ръка се вдигнали с 30%!?!?!? WTF? Те стареят и ръждясват, а цената им се вдигала защото нямало чипове за новите да бъдат произведение. Днес-а спирайте джонгата.
30% скок на цените на колите втора употреба