56

Радослав

преди 2 години

Сега като затегнат още мерките в Европа за коли с ДВГ България ще бъде зарината с коли, дори и сравнително нови, но скоро и при нас ще го има проблема с Еко нормите. По добре е да се изчака година, две да се види какво ще измислят "умовете" в запада, че като нищо ще се прецакат хората като си вземат кола втора ръка и държавата им каже, че трябва да я спират от движение заради новите еко норми. Така хем кредит, хем стока която ще е непродаваема в Европа.

55

хм

преди 2 години

Аз си бях наумил да сменям моя Сивик с Тойота C-HR. Миналата година се намираха от въпросните Тойоти 2017г. за 32 000лв,сега същите са 35 000 лв. Гледам една на 175 000 км, 2017г.,а й търсят 37 500 лева.Ами да си ги карат. Аз зор нямам. Това ми е съвета към всички. Щом колата си върви, какъв е проблема да си я карам още година-две? Бас държа, че догодина като се оправи проблема с чиповете и западняците се юрнат да си подменят колите, изведнъж ще залеят автокъщите с коли втора употреба.

54

Анонимен

преди 2 години

Екстра са си кошовете. Заслужават увеличението. Пък сега идва и зима, така че греенето и хаченето на масло нема толкова силно да се усети.

53

Анонимен

преди 2 години

Много молим,кое е нещото което ви кара да вдигате цените с 30%?Търсенето в Западна Европа-което клони към нула?Повишени производствени разходи за нещо произведено преди десет+ години?Аааа забравих,липсата на чипове бил проблемът!!!

52

Анонимен

преди 2 години

Толкова е инфлацията, предизвикана от приятелите на Бойко Борисов на Запад.

51

Милен Илиев Минков

преди 2 години

Вярно- е ....Света- се- првпълни, със- фалшиви- парй ....

50

Анонимен

преди 2 години

До Фитипалди Абе гледам по улицата задръстванията не намаляват. Никой не е слязал от колата заради цената на горивото.

49

Пазарен Икономист

преди 2 години

Джамбазите трябва да се коалират с гладните брокери и да направят бънделирана оферта - панелка + трошка - само сега!

48

формират си цена

преди 2 години

Статия от типа на имотните статии, които често виждаме тук. Дано има успех всеки бизнес, но всъщност наблягат не на продукт, а на посредническа печалба, което формира огромната част от крайната цена. Да не си потребител...

47

Анонимен

преди 2 години

Хахаааа, пробег над 200 к... Че тук е голям късмет ако намериш някоя кола на под 300 к. Тук на малко над 200к им викаме нова кола.

46

Силиций

преди 2 години

Всичките чипове отиват за ваксините. Няма за колите. Като набоцкат целия Свят с по 4 дози, ще има чипове за колите.

45

Фитипалди

преди 2 години

Глупости говорят търговците на таратайки. Кой ще им даде 30% за разпадащите се кочини, които продават. България е залята с бричките на Европа, повече са от населението на страната. С новите цени на бензина, могат само да си мечтаят за това.

44

виц

преди 2 години

Един перничанин отишъл на врачка.Седнал да му гледа и тя му вика:''Ше проодиш!''А той отвърнал:''Ти това ли видя?Аз съм проходил още кога минавах прав под масата ***!''Станал и си излязъл.а отвън Гоуфо го немаааа......:)))

43

жилища,

преди 2 години

автомобили, кое ще е следващото от което трябва да изтръпваме?

42

Анонимен

преди 2 години

При тия тотални мерки които се канят да въведат за старите автомобили и при тая цена на горивата която се е задала,това да повишаваш цените на старите калакотри си е "печеливш"бизнес отвсякъде!Родните автоджамбази работят на принципа-видяла жабата че подковават вола и взела че и тя се наредила!

41

Анонимен

преди 2 години

Не 340, а 350 евро им е минималната заплата , а нашата е 325 . Говорим за средната им заплата., както и за средната им пенсия. Нашата средна пенсия след гръмкото увеличение ще стане 280 евро , а там е 400 евро.

40

До 38

преди 2 години

Къде я видя тая средна заплата от 1000 евро в Турция като е 340 евро.Два пъти по-ниска от българската.Да не говорим,че тук масово се дават неотчетени пари.Вече има български турци,които се завръщат от Турция в България.

39

Анонимен

преди 2 години

А ингилизите нови коли,ама нямат бензиииин.Постигнаха комунизма!Опашки за гориво и никой не работи.Да видят как е!Ама те по принцип са все наопаки и воланите са им от грешната страна!

38

Варналиев

преди 2 години

Тук във варненските автосалони е фрашкано със стари коли. Перфектни! Казват джамбазите. Елате с ремарке за пътна помощ и купувайте! Километражите са оправени и колите са на по100тина хил.километра. Следите от катастрофи са замазани.Акумулаторите и гумите ще издържат каране до къщи. Перфектни! Но да не забравяме, че са коли втора употреба, както казват джамбазите.

37

До37

преди 2 години

Не си прав,при около 215 хиляди продадени автомобила през 2020 година,едва 27 хиляди са нови,което ще рече около 12.5%И как смяташ,че това се дължи на това,че хората не искат да си купят нов автомобил или,че НЕ МОГАТ??