Сега като затегнат още мерките в Европа за коли с ДВГ България ще бъде зарината с коли, дори и сравнително нови, но скоро и при нас ще го има проблема с Еко нормите. По добре е да се изчака година, две да се види какво ще измислят "умовете" в запада, че като нищо ще се прецакат хората като си вземат кола втора ръка и държавата им каже, че трябва да я спират от движение заради новите еко норми. Така хем кредит, хем стока която ще е непродаваема в Европа.
Аз си бях наумил да сменям моя Сивик с Тойота C-HR. Миналата година се намираха от въпросните Тойоти 2017г. за 32 000лв,сега същите са 35 000 лв. Гледам една на 175 000 км, 2017г.,а й търсят 37 500 лева.Ами да си ги карат. Аз зор нямам. Това ми е съвета към всички. Щом колата си върви, какъв е проблема да си я карам още година-две? Бас държа, че догодина като се оправи проблема с чиповете и западняците се юрнат да си подменят колите, изведнъж ще залеят автокъщите с коли втора употреба.
Екстра са си кошовете. Заслужават увеличението. Пък сега идва и зима, така че греенето и хаченето на масло нема толкова силно да се усети.
Много молим,кое е нещото което ви кара да вдигате цените с 30%?Търсенето в Западна Европа-което клони към нула?Повишени производствени разходи за нещо произведено преди десет+ години?Аааа забравих,липсата на чипове бил проблемът!!!
До Фитипалди Абе гледам по улицата задръстванията не намаляват. Никой не е слязал от колата заради цената на горивото.
Джамбазите трябва да се коалират с гладните брокери и да направят бънделирана оферта - панелка + трошка - само сега!
Статия от типа на имотните статии, които често виждаме тук. Дано има успех всеки бизнес, но всъщност наблягат не на продукт, а на посредническа печалба, което формира огромната част от крайната цена. Да не си потребител...
Хахаааа, пробег над 200 к... Че тук е голям късмет ако намериш някоя кола на под 300 к. Тук на малко над 200к им викаме нова кола.
Всичките чипове отиват за ваксините. Няма за колите. Като набоцкат целия Свят с по 4 дози, ще има чипове за колите.
Глупости говорят търговците на таратайки. Кой ще им даде 30% за разпадащите се кочини, които продават. България е залята с бричките на Европа, повече са от населението на страната. С новите цени на бензина, могат само да си мечтаят за това.
Един перничанин отишъл на врачка.Седнал да му гледа и тя му вика:''Ше проодиш!''А той отвърнал:''Ти това ли видя?Аз съм проходил още кога минавах прав под масата ***!''Станал и си излязъл.а отвън Гоуфо го немаааа......:)))
При тия тотални мерки които се канят да въведат за старите автомобили и при тая цена на горивата която се е задала,това да повишаваш цените на старите калакотри си е "печеливш"бизнес отвсякъде!Родните автоджамбази работят на принципа-видяла жабата че подковават вола и взела че и тя се наредила!
Не 340, а 350 евро им е минималната заплата , а нашата е 325 . Говорим за средната им заплата., както и за средната им пенсия. Нашата средна пенсия след гръмкото увеличение ще стане 280 евро , а там е 400 евро.
Къде я видя тая средна заплата от 1000 евро в Турция като е 340 евро.Два пъти по-ниска от българската.Да не говорим,че тук масово се дават неотчетени пари.Вече има български турци,които се завръщат от Турция в България.
А ингилизите нови коли,ама нямат бензиииин.Постигнаха комунизма!Опашки за гориво и никой не работи.Да видят как е!Ама те по принцип са все наопаки и воланите са им от грешната страна!
Тук във варненските автосалони е фрашкано със стари коли. Перфектни! Казват джамбазите. Елате с ремарке за пътна помощ и купувайте! Километражите са оправени и колите са на по100тина хил.километра. Следите от катастрофи са замазани.Акумулаторите и гумите ще издържат каране до къщи. Перфектни! Но да не забравяме, че са коли втора употреба, както казват джамбазите.
Не си прав,при около 215 хиляди продадени автомобила през 2020 година,едва 27 хиляди са нови,което ще рече около 12.5%И как смяташ,че това се дължи на това,че хората не искат да си купят нов автомобил или,че НЕ МОГАТ??
30% скок на цените на колите втора употреба