26

JordanJordanovSARS

преди 2 години

Въвежда се пълна забрана за производство и продажби на електрически автомобили..Нужна е подмяна на високо вредните бели радиоактивни скенери монтирани вместо доказано безвредни жълти фаровеВисоко опасни са тъч скреен екраните.Обсебени с наркотици престъпници внедряват все по жестоко вредни оръжия .Новост са BSE AIDS activators плюс дигитално холограмни видео пресканиращи камери и екрани и остър електромагнитен смог . Новите камери и екрани са милион и половина пъти по жестоко вредни ot 2000г

25

Анонимен

преди 2 години

Бъдеще друг път....Вадете колите на водород. Отдавна са измислени....

24

Анонимен

преди 2 години

Вярвате ли му? Какъв е жизненият цикъл на батерията на един такъв автомобил? Каква е нейната цена и кой ще поеме разходите по нейното рециклиране, утилизация?

23

реалист

преди 2 години

На голо дупе, чифте пищови!!!

22

Анонимен

преди 2 години

Да,бе,да затова японски производители казват ,че преминаването само на електрически коли ще срине енергетиката.Най-удачно според тях са хибридните коли!

21

Асан

преди 2 години

Ше фалират като фабриката на Гриша Ганчев у Ловеч :)))

20

Асан

преди 2 години

Архитек разбира от електрокари айде де :)))

19

Анонимен

преди 2 години

Скоро ще правим електрически автомобили, а батериите ще прави Монбат в Монтана (България).

18

Анонимен

преди 2 години

Бъдещето на колите е АЗЛК Москвич.

17

Анонимен

преди 2 години

А КАТ ще ми регистрарат ли електромобила, ако си го направя сам, за да си спестя половината от цената му?

16

Анонимен

преди 2 години

Има бъдеще в електрическите превозни средства, но не и тези на батерии. Не със сегашните батерии и технологии. Още не сме дораснали за екологично чиста електроенергия. Светът е тръгнал в грешна посока прекалено бързо, защото се паникьосаха от недостига на нефт.

15

Анонимен

преди 2 години

"Пътуването с тях ще бъде по-евтино от ползването на градския транспорт"-С тоя евтин ток вече е по-икономично с дизеларката.

14

Анонимен

преди 2 години

Трябва да спрем да се предвижваме с автомобили. Трябва да свикнем да ползваме обществен транспорт. Единствено това ще спаси планетата. И да избягваме ненужни пътувания на големи разстояние. Особено със самолети. Всички трябва да бъдем по-отговорни какво оставяме на децата си в наследство. Да спрем да мислим само за себе си и и само за сегашния момент.

13

Анонимен

преди 2 години

Защо не споменавате най-големия проблем - батериите? Какво првим с милиарди батерии, когато станат ненужни, а всички знаем че няма икономически изгоден начин да се рециклират? Никой не ги рециклира. А и литият ще свърши по-бързо дори и от нефта.

12

Анонимен

преди 2 години

Поредното шменти капели. Качеството пада яко, цените скачат здраво. Такъв автомобил никога няма да има живот над 20 години. Всичко е направено за пари.

11

fdfvsd

преди 2 години

А като няма вече кобалт с какво ще правите батериите? Рециклирането на батериите е не по-малък замърсител, само че това замърсяване не се случва например в града, а някъде другаде на планетата, но като се направи баланс на планетно ниво замърсяването не е по-малко. Ама промитите мозъците си заравят главата в пясъка и това не ги интересува.

10

Сметалото

преди 2 години

Леко при днешната цена на електроенргията електричката с малко по скъпа като разход на километър /зареждане домашна мрежа/ спрямо метана без да смятаме екстри като отопление или климатик.

9

Реалист

преди 2 години

До 2026 се очаква цените на електромобилите да се изравнят с тези на ДВГ! Сещайте се кои ще бъдат предпочитани Акумулатора бил издържал 5години? Ами то и колите ще ги сменят на толкова!

8

Глас от изток

преди 2 години

Ще се карат само от най-богатите. А и като цяло няма толкова литий и редкоземни елементи за акумулаторите и електрониката. Тези са големи фантазьори.

7

Дедо

преди 2 години

Живота на батерията е 5 г . После кво прайм , щото батерията е половината от цената на автомобила . А и като се вдигне потреблението на ток двойно и тройно , мислите ли , че цената няма да скочи двойно и тройно .