Хехее, колко елементарно си представяте нещата - качваш се, разтоварваш, сваляш тоя и оня. На това му се вика приратство. А и кой ще плаща всички тези операции? Щото това са пари от българските данъкоплатци, за да се спасява частен турски кораб с турско имущество на него. До сега корабособственака не е дал ниякакъв знак какво да се прави с кораба. Накрая застрахователя ще му плати, а ние ще си висим със парите за организациите по претоварване, закотвяне и т.н.
Смятайте каква морска служба имаме и колко са компетентни! Може би проблемът е бил, че е чужда собственост. Иначе какво толкова му мислят. Разтоварва се или от брега, или от морето, или и двете. За да олекне още, му закачат нещо като балони с въздух за корпуса и го изтеглят. Без да съм специалист по "морска администрация", това ми се струва най- логично и бързо. :)
Има морско право и правила, което не може да се нарушават и искат технологично време, особено в ситуация с чужд съд. Това да не ти е завладяването на либийския танкер Бадр? Ние с години не сме се погрижили да имаме техническа и кадрова готовност за подобна криза. Сега, като се обърне колата, всеки дава акъл.
Ама трябваше още от ден първи - кораба извлечен на пристанище и сметката да чака собственика. Ако си я плати, да си взема кораба. Когато сметката превиши 50% от цената на кораба - директно конфискация и на търг. Те нашите чакат, молят, чакат, молят... Айде сега, оправяйте се. Аз ако си зарежа колата по средата на АМ "Тракия" дали ще ме чакат и молят 20 дена да си я мръдна?
Този народ с един кораб заседнал до брега не може да се оправи, а се напиня още една АЕЦ да строи. Боже опази.
"Дежурният моряк" как точно е заспал? Прав като кон? Случайно някоя мисирка да е наясно че на мостика няма столове? За диванчета като в офика на главния редактор да не говорим.
КОЛКОТО ДА ИСКАТЕ ГЕРБЕРАЗИ ДОЛНИ ДА ОБВУРЖЕТЕ РАДЕВ С КОРАБА, НЯМА ДА СТАВИ! ЦЯЛАТА МОРСКА АДМИНИСТРАЦИЯ Е НА ГЕРБ ВСЕ ОЩЕ И Е НЕКЪДЪРНА КАТО ВСИЧКО СВЪРЗАНОС ББ!
Нали кораба вече е официялно собственик на държавата? Държавата сега е собственик на кораба. На бившите собственици на Вера Су им е ясно че за да си го получат обратно ще им струва повече ядове, от колкото целия кораб барабар с товара. Нормално да се дърпат и да не проявяват интерес. Ние от тях ли чакаме, те да ни го извадят?
не трябва да се оставя тази работа на аматьори, ТРЯБВА ВЕДНАГА да се викне лодкаря ристю бойкикев и без това е и ще бъде безработен
Почваме да го *** отгоре надолу. Ще бъдат ангажирани трайно безработни от махалите с опит в събирането на вторични суровини.
другаря Румен Радев в последните си дни като преЦедент да вземе да изтича до Камен бряг и с вдигнато юмруче да организира изваждането на кораба ВераСу
Как всичките от екипажа спали,като само един дремел 5 мин. и след туй заспал 15 мин. преди кораба да заседне върху подводните слали,а ако нямаше тези скали,а направо отвесен скалист бряг в който да се блъснат,като заспали какво е можело да стане щом си поспиват през работно време,че това да не е риболовен кораб,който преследва рибен пасаж,че да се крие покрай скалите на скалист бряг и да се разбие ще му изтече рибния улов и ще си ремонтират корабчето след като го измъкнат с проблеми от скалите.
другаря Румен Радев тъкмо се гласеше да управлява ТРИ МОРЕТА, а се оказва, че с едно корабче в едно моренце НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ
Олицетворение на управленската импотентност на Президента и избраното от него служебно правителство.
Турчина си изми ръцете, взе си застраховката ... кораба остава там за вечни времена, съдейки по действията на Радевите министри.
Компанията собственик на "Вера Су" трябва да обяви следващите действия